Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 jeg har så sinnsykt lyst til å prøve det! det tenner meg maks, men er ikke lesbisk! har samboer og en liten pojke, men er det ulovlig? skal jeg snakke med samboeren min? 3-kant er ikke aktuelt, jeg vil ikke dele med gubben med noen... tips? flere som har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Åh, jeg er såå enig! Tenner så vanvittig på tanken av at ei jente slikker fitta mi! Men som deg kunne jeg aldri hatt trekant, for jeg hadde ikke takla å se sambo med en annen... Så derfor blir det vel bare med drømmen...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Å gå bak ryggen på min kjære kunne jeg heller ikke gjort. Men kanskje han kunne godtatt det? Hva gjør man? Går ut på byen og finner noen for et one night? Er bare at jeg har så lyst å prøve det ut.. kose med en dame.. ta på brystene, sleike og bite i brystvorta.. gud, det gjør meg så kåt!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Nei, det er ikke aktuelt for meg heller. Han må i såfall vite om det. Han har sagt flere ganger at han kunne tenke seg å se på at jeg har sex med ei annen jente, at det er noe han ville tent på, men at da må han få delta etter hvert også... Og derfor blir det ikke aktuelt her, for jeg hadde aldri takla å se han med en annen... Når det gjelder åssen du skal gå fram, så aner jeg ikke, men du bør jo prate med han først. Ta det opp en gang dere koser. Spør hva han tenner på, om han hadde tent på tanken om at du hadde deg med ei annen jente, og så ta det derfra...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg har gjort det, både med typen og alene... på gaysir er det mange seriøse... Ellers finnes det jo mange andre steder oxo da... Snakk med typen din, ville ikke gått bak ryggen hans iallefall... Kan hende han vil være med, men bare se da? Har vi oxo gjort og han tenner skikkelig på det og da er han på en måte med også, har tatt bilder osv :-) Tara
2 søte små gutter Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Ulovlig er det vel ikke men du er jo like mye utro om du gjør det med ei jente som med en mann. Risikerer du forhldet på det ?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg har hatt sex med 2 jenter mens jeg var sammen med samboer. Vi hadde snakket om det på forhånd og han synes det var greit. Hun første var litt spontant, med hun andre var det planlagt...
camilla^ Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Det er ikke ulovelig å gjøre det, men det kalles utroskap om partneren din ikke er enig i det og vet det. Prat med han, kan jo være en mulighet for at du får lov til det. Det stiller seg litt anderledes når det er en av samme kjønn du vil med. Men en trekant trenger ikke å innbære at din mann har sex med damen heller. Trekanten kan en gjøre til akkurat det en vil selv og ønsker. Mange menn liker å se på sin partner har sex med en av samme kjønn, så er du heldig er han en av dem. Men snakk med han. Som de fleste vet, så er ikke akkurat utroskap det beste for ett forhold. Da varer de sjelden lenge. Men mye en kan gjøre om den andre er åpen, frisinnet og synes slike ting er ok. Men er han ikke det, bør du respektere dette og ikke presse det på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå