Gå til innhold

Åhhh!!!!! Blir så irritert på meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så pysete, liker ikke å snakke m ukjente folk i tlf, har ikke bestillt meg jordmortime enda...er 20+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet akkurat hvordan du har det....

Skrevet

Har du også telefonskrekk? Det har ihvertfall jeg....også med enkelte kjente...

Men hvis du er 20+5 burde du ta en time hos JM,viktig mtp UL,kontroller,oppfølging,bestilling av fødeplass osv... Har du gått til lege? Velger jo selv om du vil gå til lege,JM eller kombinere ved å gå til begge. Prøv å kvinne deg opp,vet det ikke alltid er så lett,men dette er viktig!! En telefon er alt som skal til.. =)

Skrevet

Var til lege da jeg var 12-13 uker på vei...Ul i uke 19 ...

Skrevet

Men skal til tannlegen på mandag så kan stikke innom jordmor da!!

Skrevet

Lille vennen, da. Ikke godt å ha det sånn. Kan bli ganske hemmende i lengden. Anbefaler tankefeltterapi for telefonangst, det er dyrt, men funker for mange. tft.no.

Skrevet

Huff... ikke noe kjekt det kan jeg tenke meg. Selv har jeg ikke angst for å ringe noen, men har en god venninne som har det så jeg vet litt hva det går i. Henne ringer jeg aldri, sender bare sms. Du kunne ikke prøve å få noen andre til å ringe for deg da? Hvis det er noen du kan snakke med om det. Eller så går det også ann å bare møte opp personlig å bestille time. :) Uansett, lykke til! Det ordner seg det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...