Gå til innhold

ha en aldelse strålende fredag den 13.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sol sol sol sol sol!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det tåke, både ute og i heime. Tåkeheimen:-)

Skrevet

REGN, REGN, REGN, REGN REGN REGN REGN REGN!!!!!!!!

 

Og veldig grått og tåkete!

 

 

 

Men vi har det fint inne allikevel, god kaffe og snart er det lunch!

 

Og snart er det HELG!!!!! :-)))))

Skrevet

Her var det litt tåke tidlig i morges, våknet av danskebåten som tutet og bar seg. Men nå er det bare sol, sol, sol... og varmt allerede.

Skrevet

Det ER sol ute og sol inne, selv om jeg har klart å lage kul i småens hode i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...