Travelmor Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Her er det tåke, både ute og i heime. Tåkeheimen:-)
Urtete Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 REGN, REGN, REGN, REGN REGN REGN REGN REGN!!!!!!!! Og veldig grått og tåkete! Men vi har det fint inne allikevel, god kaffe og snart er det lunch! Og snart er det HELG!!!!! :-)))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Her var det litt tåke tidlig i morges, våknet av danskebåten som tutet og bar seg. Men nå er det bare sol, sol, sol... og varmt allerede.
hypersusmor Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Det ER sol ute og sol inne, selv om jeg har klart å lage kul i småens hode i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå