Gå til innhold

Hva har dere i vogna nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal bytte til lammeskinnet igjen.. Men er det nok? Er jo 14 grader ute nå. Skal jo ha pledd over seg da.. Har både helseteppe og flis...

Hva har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går hadde jeg på vesla body og strømpebukse, og fleecedress. Lammeskinn i vogna og helseteppe og pledd over. Tror det ble litt mye, så i dag tar jeg "innedress" istedet for fleecedressen, og heller dyna og helseteppet over. Har uansett trekket over vogna, det blåser noen voldsomme sandblåster av og til.

Skrevet

Han er 11,5 mnd.

Har på seg body, strømpebukse, bukse, vindjakke med litt foring i og lue. Sitter på ullpledd. Trenger ikke noe mer enn det. Har med pledd og dyne i tilfelle.

Skrevet

jeg har en simo vognpose med saueskinn som han ligger på. Lukker posen og har enten åledd eller dyne over der igjen. Ungen har på seg body og bukse eller strømpebukse og gjerne en genser hvis det er litt surt ute.. Men barn er jo forskjellige. Noen fryser lettere enn andre.

Skrevet

Med tanke på hvor stort landet vårt er, og hvor store forskjeller det er i både klima og vær, så blir slike tråder fullstendig meningsløse med mindre det spesifiseres litt mer hvilke forhold man faktisk befinner seg under.

Skrevet

Jeg skrev jo at det var 14 grader.. Da sa jeg jo litt om forholdene.. Bor på østlandet..

Hi

Skrevet

Takk :) Da blir det litt lettere å bedømme ja. Jeg bor på kysten, og 14 grader kan være både varmt og kaldt, avhengig av blant annet fuktighet og vindstyrke :)

I ditt tilfelle så høres det ut som om det er på tide å gå over til vår/sommerbekledning i vogna. MEN jeg selv er tilhenger av lammeskinnet, fordi ulla gjør det lettere for ungen å regulere temperaturen. Kanskje tar jeg feil? Vet ikke, men føler det er viktig at underlaget er best mulig, så kan man heller ta av og på tepper etterhvert :)

Skrevet

Vi bor på Østlandet og nå er det blå himmel og sol, og ca 14 grader. Ingvild er veldig varm av seg og hun ligger i vogna nå. Hun har på seg bomullsbody, "snekkerbukse" i cord, bomullssokker, strikket bomullsjakke, bomullslue ("hjelmlue") og ligger i voksiposen. Jeg har bare lagt det ene laget over henne (ikke brettet alle tre lagene over henne, hvis dere skjønner...). Hun har ligget ute siden kl ni, lunt og godt i skyggen, og først nå for noen minutter siden kom sola på vogna, så hun våkner nok snart. :o)

Skrevet

Vi har spesialsydd Jensen-madrass til vogna vi....Hehe! Overmadrass da. Vesla har mormor som jobber der. Veldig kjekk! Jeg har bare et puseteppe og helseteppe over henne i dag...Og hun har på seg body, strømpebukse, snekkerbukse og en hettejakke...Hun sover ute i vogna nå, måtte nettopp ta av henne teppene, for hun var glovarm...Vi bor i Drammen!

Skrevet

Ka-ping ikke menigen visst jeg virket frekk assa, leste innlegge mitt og det ble jo litt kvast.. :) Men det var ikke meningen.. :)

Går mot vår sommer her nå ja.. Deilig..

HI

Skrevet

Har lammeskinn og dyne til lillegutt i vogna nå.

Som regel har han da på seg bomullsbody eller ullbody (kommer an på været ute) og så joggedress eller sparkebukse og bomullsgenser. Og så en tynn bomullslue.

Skrevet

Body, tynn genser, strømpebukse, sokker, lue og tynne votter. Ligger på lammeskinn. På formiddagen er det ca 7 grader her- da har hun ullpledd og dyne over seg. Utover dagen, blir det litt varmere og da har hun kun pledd og ikke votter. Høres kanskje mye ut for noen, men hun er akkuat passe varm. Babyer er jo, som nevnt av noen andre her, forskjellige.

Skrevet

Har vært ute i et par timer nå og det er kokhett her i Oslo.

Så i dag endte vi opp med strømpis, bukse, body, lue og collegegenser uten armer (vest). Mer enn nok i dag, ikke var det noe særlig vind ute heller, så det kokte !!

Skrevet

Vi bor i Oslo.. Mina hadde på seg body, strømpebukse, bukse og jakke+tynn lue. Lammeskinn under voksiposen med sommerdyne i..

Skrevet

Bor ved Gardermoen....Her har det vært 17,5 grader i dag. Snuppa har ligget i vogna med body,str.bukse, joggedressjakke og tynn lue. Over seg hadde hun en dundyne, men hadde et ullpledd med i tilfelle det ble for varmt, men det gikk greit. Blåser litt, så det kjennes noe kjøligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...