♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 vi begynte med mme i går g snuppa har fått så rar avføring, ser ut som kjempe tykk grøt lixom også er den grønn... jeg må også hjelpe henne med å få den ut med feber termometer... dere endre som gir mme, er barna deres også sånn...??? gir henne en halv teskje maltekstrakt i hver flaske, for lite..?? snuppa er 9 uker gammel:o) takker for svar:o) p.s. har kjøpt sånn mme uten melk for jeg tror hun er allergisk mot det..
MammaDilla Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg pleier gi en teskje maltekstrakt pr 120 ml ca... Ja, avføringen blir litt anderledes, og de kan få forstoppelse. Men hvis du er flink med å gi maltekstrakt sammen med melken så går det nok fint
Bea-79 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Snuppa vår fikk samme type avføring, hun bruker nutramigen. (mme uten melke og soya proteiner) Vi brukte også feber termometer i begynnelsen for å hjelpe henne. Vi fikk også et kjempe bra råd av fysio, legge barne på magen og masere/gni håndflata nederst på korsryggen. Det hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå