Gå til innhold

auuu sex...hjelp meg !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så deppa... det er nesten 6mnd siden jeg fødte å det gjør j*** vondt å ha sex. Det er akkurat som det er et punkt der hvor det sier stipp. Og utenfor skjeden liksom svir det veldig ( har ikke sopp eller noe) Og etter sex hender det at det blør litt ved skjedeåpningen virker d som. Er seff også tørr som sahara , men det er fordi jeg fullammer ?? Plis hjelp meg damer...helt forferdelig å ikke kunne ha sex m mannen sin. Han blir frustrert og jeg enda mere frustrert !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke om du er tørr fordi du ammer, men kan du ikke bruke et glidemiddel? Husk og varme opp godt først, sånn at du har skikkelig lyst på han. Kanskje han bare skal bruke en finger eller noe på deg først, sånn i begynnelsen..?

Skrevet

flere tips? Kan d være noe galt m meg?

Skrevet

Har det slik seg så jeg håper og tror det ikke er ne galt med oss ;=)

Er vel ikke noe annet å gjør som hun over sa, masse glidemiddel og oppvarming :)

Skrevet

Høres litt ut som våre startproblemer etter førstejenta... jeg var faktisk sikker på at de hadde sydd meg igjen på sykehuset, så trangt var det :P Men det var ikke gjensyinga som var problemet, det var muskulaturen min. Av alle ting så hadde jeg for stram bekkenmuskulatur, og denne spente jeg ubevisst når vi skulle ha sex. Dermed var det litt jomfrutur hver gang... både vondt og ukoselig :/

Mitt beste tips er å varme opp godt på forhånd, og GLIDEKREM!!! Kan ikke sies høyt nok... glidekrem er alfa og omega. Bruk god tid på forspill, og den første tida er det viktig å finne stillinger der han kommer enkelt inn. Faktik er doggystyle veldig grei. Verken han eller du er helt vinkelrett, men doggy gjør det lettere for deg å slappe av, og lettere for ham å styre.

Lykke til! Dere må kanskje jobbe litt nå i starten, men etterhvert vil det gå lettere :)

Skrevet

Ta et glass rødvin og sett på en erotisk film som oppvarming, så skal du se at du slapper av litt mer og at altting blir litt lettere :))

Skrevet

Det høres akkurat ut som stram muskulatur ja.....slet med samme tingen selv for mange år siden...og det heter vaginisme på fagspråket og det finnes mange grader av det...beste er å prøve å slappe av, men det er ikke lett å kunne slappe av bevisst i den muskelen der, spesielt ikke etter man har født. Jeg bruke lang tid på forspill, masse kremer og ta det rolig rolig...jeg hadde en infeksjon i tillegg i mine muskler... gynekologen fortalte meg også hvordan jeg kunne øve på avslapning...

du vasker hendene og bruker eventuelt xylocain krem 5% til å bedøve med hvis det gjør veldig vondt denne kan kjøpes reseptfritt på apoteket, du tar to fingre inn akkurat inn der det bøyer seg seg så trekker du muskulaturen nedover og holder akkurat som om du skal vide deg ut for å føde igjen, men du skal strekke muskulaturen ikke bare,en fing på høyre side og en på venstre side...dette er fin måte å lære seg å slappe av bevisst

Skrevet

men du skal strekke muskulaturen ikke bare hud skulle det stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...