Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 jeg har vært singel i bare 2 mnd, og jeg har aldri opplevd noe lignende, men det er 5 forskjellige gutter som er super interessert i meg for tiden, og jada, dette høres skrytete ut, men poenget er, jeg var på en måte litt redd for at det at man har ett barn skulle være avskrekkende, ikke har jeg noen topp-modell kropp etter å ha vært gravid heller! så det er mulig hurra hurra... bare dumt jeg ikke er interessert i en eneste av de guttene.. hehe, luksus problem kanskje ? er litt for tidlig å starte noen flørt når jeg bare har vært singel i 2 mnd, men koselig å vite at man er attraktiv allikevel )) Ok,da..så ble det litt skryt, selv om det egentlig ikke var meningen.. håper ingen synes jeg var skikkelig teit nå =\
Snuppa! Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg har også merka at det er mannfolk som ikke syns det gjør noe at man har barn fra før,heldigvis Men jeg har også opplevd det motsatte. Jeg har vært singel i snart 2 år nå,men jeg er så innmari kresen at jeg vet ikke om jeg kommer til å finne meg en som er god nok,hahaha,men vi får håpe!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 he he kjempe arti da ) godt og vite at ein er litt attraktiv da etter eit brudd hjelper på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå