Tinky82 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 ...og nå handler livet KUN om det!! Holdt på i ca en uke nå, og det er plutselig drit kjedelig med alt annet. Ikke sitte å leke i grinda, eller, ikke sitte å leke i det hele tatt faktisk! Bare stå, stå, stå. Ikke krabbe på gulvet en gang, bortsett fra når hun krabber bort til ting å reise seg opp etter. Puh! Sliten...Men veldig gøy da. Flere??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Han står til han skjelver i bena og gråter, men enda skal han stå litt til, hehe. Går greit dersom vi tar han opp da, og bærer på han:)
Skogro Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Signerer denne men hun er bare knappe 7 mnd så hun eier jo ikke balanse....syns det er slitsomt, jeg for hun har jo ikke kontroll på kroppen sin og faller hvis vi ikke passer på. Klart det er gøy men kunne godt ventet litt synes jeg. Ellers koser hun seg i grinda også for kortere perioder så jeg får forta meg og tømme oppvaskmaskinen, vaske gulvet etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå