Gå til innhold

andre som er bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, jeg er til stadihet bekymret... Er 4 mnd på vei og var sist på ul i uke 14. Da så alt fint ut, men er så redd for MA... Har ikke hatt blødninger eller noe, og magen vokser men:

Har mistet 5 ganger før, men det har vært ca i uke 9 alle gangene. Har aldri hatt ma, men blir alikavel redd for det...

Hjelp... Trenger noen beroligende ord... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har det på samme måte. var på ul i uke 13 og det var en aktiv baby der inne med et godt hjerte. men får fremdeles litt angst om at den skal vøre død der inne siden jeg ikke kjenner noe. men er jo bare i uke 16 og det kan jo ta enda noen uker før jeg vil kjenne noe.

jeg er i fin form og har heller ikke hattt blødninger eller noe.

alt er nok bra. vi må nok bare være tålmodige og vente på at den skal gi lyd fra seg : )

Skrevet

samma greia her...og jeg er på min tredje og har aldri opplevd komplikasjoner i noen av de foregående..men begge de siste gangene så har det vært så fjernt for meg.."føler du deg gravid" spør de på legesenteret,og jeg må svare nei..jeg gjør ikke det,sjøl om ekstrem kvalme burdte talt for seg sjøl..

jeg har og sett på ul,opptil flere ganger,og der og da er det veldig virkelig,men sånn til daglig,er det litt for rart til å være sant at d ska ligge en baby der inne når man ikke kjenner no...er 14+2 i dag

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Har selv mistet et par ganger, og er fast bestemt på at det går galt denne gangen også. Føler meg ikke gravid, men har jo vært uggen, kvalm og alt det der. Jeg er innbilt ikke gravid, hvis det går. Syns selv ikke magen vokser, men mannen min sier den gjør det. Var på ult lyd senest i går, og så lite foster som vinket. I dag er jeg like ikke-gravid:) Vi blir vel roligere når den kommer ut, da er det nye bekymringer som står for tur:) Godt å høre det er flere som har det sånn. Trodde jeg var gal jeg.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du har mistet flere før tror jeg du kan få ekstra UL for å berolige deg.Hør med JM eller lege. Kjenner ei som var hver 14 dag. Kanskje det vil hjelpe med en tur til JM for å høre hjertelyden? Jeg var ved å tørne gal før jeg begynte å kjenne liv daglig. Går bedre nå som lille vennen gir meg et spark i ny og ne for å si "jeg er her mamma"

Skrevet

ahh så betryggende å høre at jeg ikke er alene om denne problemstillingen...

Babyen er bare så sterkt ønsket, og vi er livredd for at det ikke skal gå bra.

Vi må are backe hverandre opp:=)

*HI*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...