Gå til innhold

Bidrag fra far -igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå over 10 mnd siden jeg og litjen flytta fra pappaen, og han har ikke betalt ei krone i bidrag enda... Han skylder på dårlig økonomi, og jeg sliter med dårlig samvittighet... Har derfor ikke snakka med nav angående dette, for har håpt på at vi skal bli enige på egenhånd.

 

Men situasjonen mellom oss har bare blitt værre og værre ettersom tiden har gått, og nå har det gått så langt at han ikke tar telefonen eller svarer på meldinger når jeg ringer.

Han lover og lyger, for eksempel at han skal sende med uteklær og sko siden han ikke betaler bidrag, men har enda ikke sett noe til det...

 

Han har gutten annenhver helg (torsdag til søndag), og det går utrolig nok veldig bra. Jeg vet at jeg kan ta kontakt med nav, og at han må betale hvis jeg gjør det, men synes hele situasjonen er ganske ubehagelig og ekkel.

Men må han etterbetale hvis jeg kontakter nav? Hvordan skal jeg gå frem?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du søker fra dags dato trenger han ikke tilbakebetale. Du kan søke om å få etterbatalt, og da får han gjeld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...