Gå til innhold

Hvordan kjennes det å ha brystbetennelse?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fikk feber i løpet av natten, og vært litt øm i ene puppen i et par dager nå. Er ikke kjempe vondt, og det har jeg jo hørt at brystbetennelse skal være...Og feberen kan være kom bare fordi jeg var veldig sliten....

 

Men skal jo reise i morgen, så hvis jeg har brystbetennelse bør jeg komme meg til lege iløpet av kvelden...

 

Vondten i puppen gjør bare vondt når man klemmer på den, og da kjennes det litt hard ut enkelte steder...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvordan det føles, men hva med å stikke til lege for sikker helts skyld, litt kjipt å stå i Kroatia med betent pupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må på legevakten, for rekker ikke til fastlegen etter jobb...Og sitte 4 timer på legevakten uten grunn har jeg ikke tid til! Har jo ikke begynt å pakke enda!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring lege eller hs og snakk med dem, fortell hvordan det føles og hva du eventuelt kan gjøre for å forhindre/lindre problemet på ferien.

 

Og for gud skyld, begyn å pakk!!! ;P Kan du ikke bare skulke litt sånn som elevene gjør? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!! Jeg ringer hs!! Du er genial prinsessemari!!! Godt noen kan tenke for meg :-)

 

Magnuspappan har begynt å legge frem litt i går kveld etter jeg la meg, så vi er jo litt på vei...Men vi er fæl til å pakke i siste liten!!

 

Og ja, synes jeg skal ta fri siste del av skoledagen! Venter til etter vinlotteriet også drar jeg hjem. Grunn: Reisefeber :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reisefeber, ja!! Det er det du lider av!! ;P Får be Magnus-pappan slutte å klype deg i puppen! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoho :-) Skal si det til han....eller iallefall at han ikke må klype så hardt hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du fikk en ganske fort overgang til 1 gangsamming, kunne du få tilstoppede melkeganger, og brystbetennelse som konsekvensen. Jeg tenker at du må prøve å komme til lege og få behandling fort som mulig. Du reiser til syden, da er det ennda viktigere. Prøv å amme gutten litt oftere. God bedring! Håper at vi hører om hvordan går det med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til hs, og hun sa det hørtes ut som tette melkeganger, som kunne bli brystbetennelse. Hun synes jeg skulle se det ann, men siden vi skal reise så ville hun anbefale og ringe lege og få en resept på penecilinkur som jeg kunne ha med og bruker dersom feberen ikke gikk ned igjen...

 

Så da er det gjort, men satser på at det går over så jeg slipper penecilinen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bestill deg resepten og du får se videre, om du trenger medisiner... Det kan vare en idee å ta mme til syden i tilfeldig hvis du kan ikke amme pga antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kurerte tette melkeganger ved å ta en laaang varm dusj, legge varme kluter mot området, massere, håndmelke, pumpe og amme. Puuh...:-) Det sto bare på en dag, men det var ikke spesielt godt, nei:-(

 

Så må du ha lykke til med pakking, og ordentlig god tur til hele familien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det tette melkeganger er det bare å begynne sånn som klone har gjort. Hehe, da kan jo Magnus pappaen klype litt likevel da kanskje?? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke vond å be om puppeklyping! hihi

 

Nå har jeg hentet pencelinen og tar den med just in case!

 

Tok en lang varm dusj i dag tidlig og stod å håndmelka meg, det hjalp litt det. Så skal gjøre det i kveld og så satser vi på at det er over til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...