Gå til innhold

Amme utendørs? (samme som ammedebatten)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hvor varmt bør det være før man kan amme utendørs?

Er redd for brystbetennelse, men gleder meg til å kunne amme utendørs. Mye enklere å gå lange turer da.

 

Noen som har synspunkter eller erfaring?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer ute nå, bor i Oslo-området. Har ikke tenkt på det med brystbetennelse. jeg...ups.

Skrevet

Amm i vei, men dekk deretil med et teppe, så blir det lunt. Unngå kald vind/trekk.

Skrevet

Tror jeg skal begynne med det, jeg også, dersom dette været holder seg. Er jo veldig varmt! Tror nok jeg er litt mer enn nødvendig redd for brystbetennelse. Takk for raskt svar!

Skrevet

Jeg amma ute i påska. Gikk bare fint det. Men passa på at jeg ikke frøs da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...