Dobbel Latte Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hvor varmt bør det være før man kan amme utendørs? Er redd for brystbetennelse, men gleder meg til å kunne amme utendørs. Mye enklere å gå lange turer da. Noen som har synspunkter eller erfaring?
hvemerjeg? Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg ammer ute nå, bor i Oslo-området. Har ikke tenkt på det med brystbetennelse. jeg...ups.
Murmeline Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Amm i vei, men dekk deretil med et teppe, så blir det lunt. Unngå kald vind/trekk.
Dobbel Latte Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Tror jeg skal begynne med det, jeg også, dersom dette været holder seg. Er jo veldig varmt! Tror nok jeg er litt mer enn nødvendig redd for brystbetennelse. Takk for raskt svar!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg amma ute i påska. Gikk bare fint det. Men passa på at jeg ikke frøs da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå