Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Jeg har aldri vurdert engang å innvitere venner i våre navnefester, og har heller aldri blitt invitert i venners dåp/ navnefest. Føler det er helt naturlig. Men ser mange syns det er naturlig å invitere venner også. For meg er dette en familiesammenkomst. De som evt skal være faddere blir selvfølgelig invitert, men ingen andre.
callmebecka Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Vi ville gjerne ha en stor fest, og inviterte flere venner og all familie. Valgte heller å gjøre festen enklere, med hageselskap og grilling, for å kunne invitere alle de vi ønsket. Det var en fantastisk dag!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Her ber vi familie og faddere (noen av dem er venner) og to vennepar som vi har veldig nær kontakt med. De er det en selvfølge for oss å be i en dåp.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Familie og venner. Vennene og nærmeste familie e de som har støttet meg mest under graviditetn siden eg ikkje e ilag med barnefaren, derfor e d heilt naturlig for meg å be dem:) Vennene mine har hvert en klippe gjennom tykt og tynt, de har gjort gravditetn koseliere, enn f.eks en tante eg ikkje prate så kjempe masse me.
Ioren Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Vi kommer til å be familie og et par venner. Jeg vil be 4 av mine venninner ( vi har hengt sammen siden vi var 3-4 år omtrent, og de er en stor del av livet vårt) med samboere (ei av dem er forresten fadder også) En kamerat av samboeren min med samboer blir fadder, ellers kommer vi til å be en kamerat til, som også er en god kamerat av meg Ble litt rotete dette; men ja, vi ber venner, men bare de aller nærmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå