<3 Legoland <3 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Er det deg ?? Dette er cadyk ! Husker du meg ?? klem
Skrållan Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Heisann! Er det mulig, jeg fikk helt frysninger jeg nå, for jeg tenkte faktisk på deg i går, og på at jenta di nærmer seg halvannet år;) Og jeg er ikke så mye innom lenger, blir typ 20 minutter totalt på èn dag kanskje, så sprøtt at jeg skulle se det innlegget nå Hvordan går det med deg?? Alt bra med lille berta? Husker ikke hva hun heter... Hm, glemmer fort jeg nå Klem fra Hanne
<3 Legoland <3 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Å så koselig å høre fra deg !! (Fikk frysninger jeg og nå :-D ) hehe Jeg har ikke vært her inne på sikkert et år eller mer, også treffer jeg deg :-D Sååå bra !! Sofie kom jo litt tidlig ja, kom i Oktober. Så nå er hun 17 mnd.. Sjokk.. Sååå stor blitt nå. Hun er ca 9 kg og 76 cm.. Noe sånt.. (Lenge siden sist kontrol) Ellers så går det veldig bra, men er jo litt sliten.. Er alenemamma :-( Hvordan går det med dere ?? Husker ikke navnet til gutten din heller :-/ Hva heter han? :-) KLEM fra Camilla
Skrållan Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Skikkelig sprøtt ja;) Så bra at Sofie har blitt så stor:) Sondre har blitt ganske så stor han også, 15 og 1/2 måned, veier 11kg og er 77cm lang. Og begynte å gå for to uker siden, så herlig å se på Så kjipt at du har blitt alenemamma, det er nok ikke bare-bare, nei. Mener å huske at dere giftet dere ifjor, eller kom dere ikke så langt? Håper du får støtte og hjelp fra familien din, det trenger man når man har disse små Har du begynt å jobbe? Sofie i barnehage? Jeg begynte i jobb igjen 5 januar, og har hatt S hos dagmamma siden da, det går strålende, selv om dagmammaen har vært litt uheldig med sykdom denne vinteren.. Deilig å jobbe igjen, godt å ha et sted jeg kan være bare meg og ikke Mamma;) Klem fra Hanne
<3 Legoland <3 Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 Hei igjen Hanne !! Det var sååå koselig å høre fra deg !! UNNSKYLD for at jeg svarer deg så seint tilbake. Har rett og slett ikke vært helt bra :-( Har vært sykemeldt lenge nå, 50% pga høyt blodtrykk (stress) og er så pumpet for tiden. Sofie har gått i barnehage siden 10 januar, 100%. Hun koser seg der :-) Nei, vi giftet oss aldri, han fikk kalde føtter. Så nå har han henne innimellom. Sofie har sovet der 4 ganger i hele livet sitt. Så gøy at Sondre går nå, det er herlig å se på :-D :-) Ønsker deg en nydelig dag !! Klemmer fra Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå