Gå til innhold

Hei Skrållan !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det deg ?? Dette er cadyk ! Husker du meg ??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Er det mulig, jeg fikk helt frysninger jeg nå, for jeg tenkte faktisk på deg i går, og på at jenta di nærmer seg halvannet år;)

Og jeg er ikke så mye innom lenger, blir typ 20 minutter totalt på èn dag kanskje, så sprøtt at jeg skulle se det innlegget nå:)

Hvordan går det med deg?? Alt bra med lille berta? Husker ikke hva hun heter... Hm, glemmer fort jeg nå;)

Klem fra Hanne

Skrevet

Å så koselig å høre fra deg !! (Fikk frysninger jeg og nå :-D ) hehe

Jeg har ikke vært her inne på sikkert et år eller mer, også treffer jeg deg :-D Sååå bra !!

Sofie kom jo litt tidlig ja, kom i Oktober. Så nå er hun 17 mnd.. Sjokk.. Sååå stor blitt nå.

Hun er ca 9 kg og 76 cm.. Noe sånt.. (Lenge siden sist kontrol)

Ellers så går det veldig bra, men er jo litt sliten.. Er alenemamma :-(

Hvordan går det med dere ?? Husker ikke navnet til gutten din heller :-/ Hva heter han? :-)

KLEM fra Camilla

Skrevet

Skikkelig sprøtt ja;) Så bra at Sofie har blitt så stor:) Sondre har blitt ganske så stor han også, 15 og 1/2 måned, veier 11kg og er 77cm lang. Og begynte å gå for to uker siden, så herlig å se på:)

Så kjipt at du har blitt alenemamma, det er nok ikke bare-bare, nei. Mener å huske at dere giftet dere ifjor, eller kom dere ikke så langt?

Håper du får støtte og hjelp fra familien din, det trenger man når man har disse små;)

Har du begynt å jobbe? Sofie i barnehage? Jeg begynte i jobb igjen 5 januar, og har hatt S hos dagmamma siden da, det går strålende, selv om dagmammaen har vært litt uheldig med sykdom denne vinteren.. Deilig å jobbe igjen, godt å ha et sted jeg kan være bare meg og ikke Mamma;)

Klem fra Hanne

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen Hanne !!

Det var sååå koselig å høre fra deg !! UNNSKYLD for at jeg svarer deg så seint tilbake.

Har rett og slett ikke vært helt bra :-( Har vært sykemeldt lenge nå, 50% pga høyt blodtrykk (stress) og er så pumpet for tiden.

Sofie har gått i barnehage siden 10 januar, 100%. Hun koser seg der :-)

Nei, vi giftet oss aldri, han fikk kalde føtter. Så nå har han henne innimellom. Sofie har sovet der 4 ganger i hele livet sitt.

Så gøy at Sondre går nå, det er herlig å se på :-D :-)

Ønsker deg en nydelig dag !!

Klemmer fra Camilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...