Gå til innhold

Merkeligt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg legger meg, klarer jeg ikke å ligge på ryggen, for da får jeg ikke puste skikkelig....men når jeg våkner ligge jeg merkelig nok på rygg!!

Og strekker på meg...!!

Hehe.......rart...kanskje han lille legger seg mer bak på en måte....? :P

Andre med slike rare opplevelser ?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, jeg er i uke 36 nå, men har ikke kunnet ligget på ryggen på mnd pga ubehag og vansker med å puste..kvalm blir jeg også.Men som du sier, jeg kan våkne av at jeg ligger på ryggen, men da regner jeg med at nettopp ubehaget gjør at jeg våkner og merker det. Snur meg fra siden til side hver time hele natten føler jeg, så at man prøver rygg er vel fordi man har brukt opp sidene:-)

Skrevet

Grunnen til at man blir uvel og har følelsen av ikke å få puste/blir kvalm av å ligge på ryggen, er at livmora blir liggende og klemme på hovedpulsåra bak livmora. Dette er ikke farlig, for en blir så uvel at en vil snu på seg så snart at dette ikke vil ha noen fare... Vi må bare finne andre stillinger å ligge i som er behagelige. :)

Skrevet

dersom du liker å ligge på ryggen, trenger du bare litt dyne eller fliken av en pute under den ene siden av ryggen, for å unngå dette vancava syndrom eller hva det heter, der du føler ubehag. skal bare tilte kroppen bittelitt, så går det bra! :)

jeg bruker armen til mannen min jeg. som en sånn "ryggstøtte" på den ene siden. funker kjempefint:)

Skrevet

Jeg har det også på den måten. Klarer ikke å ligge halvt på ryggen engang når jeg legger meg, sjøl med pute under - men våkner på ryggen uten noe ubehag i det hele tatt!! Vet ikke hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...