Gå til innhold

Roberto Cavalli kjole som brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønskerikke en tradisjonell brudekjole, som jeg heller ikke kler (har prøvden hel haug...) og er i ferd med å kjøpe en Roberto Cavalli kjole i beige tyll med silke under. Synes den er nydelig og med et flott langt slør og noen flotte sko tror jeg det kan bli fint?

Hva synes dere?

http://www.catwalking.com/RTWshows/NY_AW06/shows/MIELE_AW06/index.html

Bilde:

MIEL_AW06_0300.jpg

MIEL_AW06_0301.jpg

MIEL_AW06_0302.jpg

MIEL_AW06_0306.jpg

MIEL_AW06_0307.jpg

MIEL_AW06_0310.jpg

MIEL_AW06_0311.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvorfor ikke.. jeg falt heller ikke for slike "vanlige" "silke" kjoler med diamaner og glitter... har sett og sett men ingenting var bra nok. begynte å lure på om jeg i det hele tatt ville få noen kjole. hehe..

den jeg har kjøpt er jo en brudekjole, men det er liksom ikke en sånn type som er helt glatt blank hvit med glitter og stæsj.

her er min. helt neders til høyre=) de var den jeg falt for.=)

så hvis det er den kjolen som du la ut bilde for som du likte så syntes jeg du skal gjøre det. du skal jo føle deg vel på den store dagen.=)

http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do?language=norsk&LimitFra=60&LimitTil=15

Skrevet

Det viktigste er jo hva du liker og hva du tror du vil føle deg vel i - det er jo din dag! Men siden du spør om meninger, så er denne kjolen for meg personlig alt for kjedelig! Det er en kjole jeg synes passer i et finere selskap, men det er også det. Jeg forbinder den ikke med en brud. Klarer heller ikke se for meg slør til denne kjolen. Dessuten bør du være ganske brun for ikke å se blek ut i en sånn farge, selv modellen her ser jo nokså "død" ut i denne. Jeg ville aldri valgt den, men det er som sagt du som skal like den og føle deg konfortabel.

Skrevet

hei

Har vært å sett på kjolen din, den er veldig fint! Tror det blir en fint brudekjole, kabsje paser det ikke så bra med slør men heler noe fine små bloster på håret.

Falt for den enne kjolen jeg også.Lurte på hvor du får kjøt det??

Skrevet

Det skulle stå KJØPT DET. Belkager

Skrevet

Den var helt nydelig! Flott med noe litt utradisjonellt synes jeg..

Skrevet

Hei,

Takk for tilbakemeldinger! Det er så vanskelig hele kjole-biten synes jeg, og man vil jo gjerne føle seg flott på den store dagen!

Kjolen er jeg i ferd med å kjøpe på e-bay (www.ebay.com auksjonsportal), av alle steder.., så blir spennende å se om det blir bra... kjolen har vært brukt på catwalken i New York så derfor kan jeg være heldig å få den til en grei penge. Utropspris ellers er 4500USD, så den er rimelig dyr vanligvis.

De har mange flotte kjoler på ebay synes jeg, hvis man er åpen for en annerledes kjole :)

Skrevet

Hei,

helt fantastisk kjole, lurte også på hvor mye den koster. Så leste jeg det siste innlegget ditt, utropspris på 4500$, altså ca 27.000 kr! Stemmer det??? Hvis den er så dyr ville jeg nok sendt den forsikret for sin fulle verdi, og da er det 25% moms i tillegg, altså ca 6750 ekstra, og såååå fin syns jeg ikke den var!

(men nydelig kjole altså!)

Skrevet

Kjolen koster meg 500USD + moms og frakt. For denne kjolen er brukt på catwalken. MEN kjøper man kjolen NY koster den rundt 4500USD, og det ville jeg aldri brukt på kjole (har uansett ikke et så stort brudekjole-budsjett!!) Nei så fin synes heller ikke jeg den er! Men siden jeg ikke finner noen brudekjole som passer, så har jg begynt å tenke alternativt. Og i dag kan man jo gjøre mye som man vil, og lage sitt eget.

Så til 500USD (++) så kan jeg kjøpe litt flotte sko og smykker, tenkte et tynt slør i beige samme farge som kjolen, og sette opp håret. Så får jeg håpe det blir bra. Vi skal uansett ha et lite intimt bryllup på sommeren ved sjøen, så jeg tror denne kjolen kan passe. Trorjeg uansett vil føle meg litt eksklusiv siden det er en designekjole, så får det bare være at det ikke er en brudekjole...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...