Gå til innhold

Mye utflod eller fostervann...hjelp meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld detaljer i dette innlegget!

De siste dagene har jeg hatt tendenser til å være bløt i trusa. NOen ganger får jeg litt urinlekasje. Men det er ikke bare det, er blankt og tyntflytende og jeg har tenkt at det er utflod. Men kan den være så tynntflytende og komme i "småporsjoner"? Lukter ingenting. Hender seg jeg kjenner det kommer en liten porsjon.

Villle jeg ha skjønt det om det var fostervannslekasje? Mener å ha lest at det lukter. Og vil man da evt få en annerledes følelse i underlivet? (nedtrykk/press/kynnere ol.)

Jeg er 22+5 i dag!

Håper noen gidder å synse. Skal også gå til legen om jeg fortsetter å være i tvil altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik dagen etter at vi har hatt sex, regner med at det bare er litt væske fra det. Kanskje det er det samme med deg hvis du tenker etter?

Ellers har jeg ingen anelse om hvordan fostervannslekkasje er, men det er vel ikke så vanlig. Hvis alt så fint ut da du var på ul, så er det sikkert ikke noe farlig. Vanlig med mer utflod når man er gravid.

Skrevet

Hei lurer litt innimellom selv kan være ganske vått der nede, men med din historie, ring sykehuset og hør, de tar en vatt pinne i skjeden på deg og svaret kommer fort om det er fostervann eller ei!!! Hvordan går det i den kritiske uka di????

Her sliter meg med kynnere for absolutt ingenting... ble helt støl i magen i går liksom... men i går kveld var han veldig flik til å sparke og jeg kjente det godt på utsiden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...