Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Har bestilt babywatcher på nettet. Er det noen som har erfaring med sånn? Hvor tidlig kan man forvente å høre hjertelyd? Vet noen hvor lang tid det tar før man får den? Bestilte forrige onsdag, og har bare fått bekreftelse på at ordren er mottatt, og ikke at den er sendt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 hei jeg bestilte 27 mars og har enda ikke fått den. syns det har tatt veldig lang tid. har sendt dem flere mailer og spurt hvor lang leveringstid de har, men de svarer ikke på dem heller. utrolig irriterende. Jeg prøvde babywactheren til en venninne i uke 12, og da hørte jeg hjertelyden veldig godt ( er nå i uke 16 )
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ja, da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet. Skulle helst hatt den i går:)
♥lurelure♥ Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 kan jeg spørre dere hvor dere kjøper snånne?? Og hva prisen ligger på?? Kunne tenke meg det:) Moro!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Hei det er på http://www.babywatcher.no/. det koster ca kr 1200.- med gele.
M&MH Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg tror det går fortere for dere å se om det er noe på finn.no istedenfor å vente på at de skal få inn flere babywatchere! Tror det tar laaang tid! Bedre å gå på finn, og se om det selges noe brukt der. Dukker opp innimellom! Kjøpte min der, for 800 kr. Fungerer bra den!
~La luna~ Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Jeg vil gjerne kjøpe d brukt, men ikke funnet noen på finn enda Kjøpte babymonitor fra mammaogmeg, som er totalt ubrukelig spør du meg.. hører spark og dunk bare, men ingen hjertelyd.. Mulig jeg ikke klarer bruke den riktig men snakket m flere som ikke har vært særlig imponert over den.. sto i bruksanvisning at den kunne brukes fra 5.svangerskapsmnd. Det sto d ingenting om på nettet da jeg leste om prod. dårlig. Men er 21 uker, og hører ingen hjertelyd ihvertfall..
M&MH Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Den samme kjøpte jeg, og ble kjempeskuffet! Er jo helt ubrukelig før vi har kommet langt på vei.... så sjekket finn og hadde flaks, for der var det en.. tvang samboeren til å bli med å kjøre en og en halv time for å møte de og kjøpe den:-D tihi! Man blir litt desperat! Men den er helt herlig å ha altså. Dårlig av den siden at de ikke har flere igjen da. de burde oppdatere sidene sine litt! Du må bare sjekke finn hver dag, så dukker det opp noe til slutt sikkert! Det er jo alltids noen her som vil selge da, men blir jo solgt fort siden det er så mange her som vil ha:-D
anonyminos Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 jeg bestillte min 14. februar jeg...har ikke sett snurten av den enda...og før jeg bestillt den så sendte jeg en mail til de...da sa de (fikk svar en time etterpå) att de skulle få nye i slutten på februar, så de skulle sende den med engang slik att jeg hadde den innen 1 uka i mars!! har sendt 4 mailer til de nå å klaget....men tror dere de svarer....neida!! useriøst!!! ett svangerskap varer da ikke forgjeves heller da!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 hm,skjønner at jeg bare skal fortsette å lete etr brukt..var inne på siden deres og var på nippet til å bestille,men vegret meg da jeg oppdaget at de virket usæriøse..der står ennå at de venter inn i februar..men altså ikke hvilket år,hehe.. også står d bl.a at de tar forbehold om feil,for eksempel pris! hallo?! nei, det der dropper jeg inntil de virker mer særiøse gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå