Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag den 13. for 34 år siden ble jeg født.. Hurra for meg.. For 13 år siden fikk jeg min førstefødte, på min egen dag.. Gratulerer med dagen til ham også..

I dag, 13 år senere lurer jeg på om 3. mann har lyst å titte frem fra magen og å få samme dato som oss andre.. For hans skyld kan han godt vente til i morgen eller en annen dag..

For noen er fredag den 13. en snodig dag - for oss er det en lykkens dag.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse med dagen både til deg og din sønn c",)

Og lykke til med fødselen c",)

Skrevet

Gratulerer med dagen til dere begge :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen til begge to ja:))

Skrevet

Tusen takk for det alle sammen..

Skrevet

Ja dobbelt grattis:-).. hadde vært artig hadde det blitt trippel.. har ikke noe i mot det selv.. jeg og min kjære ble sammen fredag den 13 såe;-)..

Skrevet

grattis med dagen. lillebror har bursdag i dag også=) han blir 10=) så i dag er det den eneste dagen jeg ikke får lov til å få babyen min, for det var vist hans dag=) hihi

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til dere:) Hipp Hipp Hurra:)

Skrevet

hei IZ_1984

hehe.. samme som min sønn nr to det.. han ble 12 år den 4. og nåde denne babyen om han valgte å komme på HANS dag.. Eldstemann derimot er ikke så nøye på det, han synes bare det hadde vært litt kult..

Rart hva bare ett år mellom disse to eldste har å si på hvordan de tenker og oppfører seg..

Sender deg samtidig litt fødestøv til bruk i morgen slik at du nå slipper å vente lengre.. Lykke til..

Skrevet

Gratulerer med dagen! :))

Skrevet

Eldste mi ble født på fredag 13, men annen mnd :-) Mamma er også født fredag 13, annen mnd. Jeg er litt spent i dag, men ingenting skjer. enda i alle fall....

Du får ha gratulerer med dagen til deg og dine ;-)

Skrevet

gratulerer med dagen!

Skrevet

Tusen takk alle sammen..

Fått flotte blomster av moderen i gave nå.. Vakkert å se på og dufter godt..

Skrevet

jeg har termin idag..tenker at dt hadde vært festlig å bli født på fredag 13!(..kansje mest for meg og pappan da..)

Men ser ikke ut som han har tenkt seg ut idag,nei!!Har vært på modningsakupuntur i dag så vi får se om d skjer noe snart!!

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!! ;)

Skrevet

Gratulere me dagen ja!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...