Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på klassefest. Det er 20 år siden jeg var russ. Er det mulig da? Noen må jo ha regnet feil! Det føles virkelig ikke som om det er så lenge siden. Tenk da har jeg levd lenger etter videregående enn livet frem til da. Da jeg var 18, føltes det som om livet forutfor russetiden var en evighet. De 20 årene etter det føles som veldig korte i sammenligning... Gleder meg til klassefest da, morsomt å møte igjen gamle kjente. Noen har jeg tett kontakt med ennå, andre ser jeg bare på samlingene hvert femte år. Det som er morsomt er at vi er sammen i fem minutter og så går samtalen som om vi nettopp møtte hverandre. Alle faller vel til en viss grad tilbake til sine gamle roller, men det er greit nok for en kveld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Jeg skal på tiårsjublis i mai, og jeg gruer meg, mne når du sier at det er hyggelig, så er det kanskje verdt en tur likevel! Håper det blir en fin fest!!!

klem

Skrevet

Ikke noe å grue seg for, det er jeg helt sikker på! Jeg kommer vel ikke til å feste så mye i morgen, håper jeg holder ut lenger enn til 21... Er så uendelig kvalm og trøtt. Det blir uansett moro å treffe folk igjen :-)

Skrevet

Det er jo litt rart å vite at imorgen skal du vandre ned "memory lane"...men det blir garantert artig!

Siden dere treffes regelmessig hvert femte år er det vel lettere å ta opp tråden fra gang til gang...

Du får kose deg maksimalt, og håper du slipper å bli overveldet av kvalmen...ihvertfall ikke før festen har tatt av skikkelig...

Du får forberede deg godt med å hvile litt før du drar. Som kjent er det letter å kontrollere kvalmen om man ikke er helt utslitt.

Ha det kjempe gøy!

Klem klem

Skrevet

Ja, hvor blir desse årene av? Synes tiden går fortere og fortere..

Morsomt med klassefest. Dere er jo flinke som får til dette hvert femte år. Sikkert lurt da kjenner man igjen sine gamle klassekamerater. Vi har bare vært samlet en gang etter russetiden. Det som var påfallende den gang var at gutta ikke var til å kjenne igjen. Den ene skallede mannen med kulevom etter den andre kom inn dørene (vi satt og hviska: "Hvem er det?"). Mens vi jenter var akkurat de samme som i russetiden:-)

Det nærmer seg også 20 år for min del. Håper det blir fest, må kanskje dra i gang noe selv.

Du må kose deg!

Skrevet

Det blir sikkert kjempemorsomt på klassefest. Håper du "glemmer" kvalmen og at du får en herlig fest!!

Skrevet

Helt klart regnefeil........ Du var jo russ i -87 og det er jo bare.................................................................................................................ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................oj..........20 år siden............

Det vil si at det er 20 år siden jeg var 17 da.........

Ok, da begynner vi å bli voksne.....

Ha en hyggelig fest, hadde jo vært gøy å holdt ut til etter at maten er fedig...Hi hi hi hi.

Men kanskje den lille i magen har bestemt seg for å være grei med mamma i morgen, slik at du ikke er kvalm i det hele tatt....

Skrevet

Kos deg på festen!

Jeg var også russ for bare et øyeblikk siden, og skal feire det senere i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...