Gå til innhold

smerter i underlivet!??!


mams-til3

Anbefalte innlegg

noen som har smerter i underlivet?akkurat som forstrekkning eller noe.når jeg gjør en brå bevegelse eller strekker meg..noen som hvet hva det kan vere?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg opplever akkurat det samme, pluss at det føles ut som om jeg får mensen hele tiden.. Det skal vist være helt normalt, er bare livmoren som jobber og strekker seg...

Testet positivt på 3 prøver, men klarer ikke helt å slippe jubelen løs før det har gått 12 uker.. Termin 5. des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at det er flere som har fundert litt på det der... og enda bedre med et svar som sier at det er normalt! Jeg måtte bare slå det fra meg fordi jeg tenkte at det blir et veeeeldig langt svangerskap om jeg skal bekymre meg for alt allerede (5+3 uker) nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekymre oss vil vi gjøre uansett tror jeg...desverre.....men kan ikke huske jeg har hatt det på denne måten ang "forstrekkninger" i tidligere sv.skap...men er sikkert normalt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble og glad når jeg leste innelgget ditt- for sånn har jeg det og :) Våknet-som vanlig- og måtte på do i natt, og da hadde jeg litt mer vondt enn murringen til nå har vært, så da ble jeg skikkelig bekymret, men gikk over på et par minutt- og ingen tegn til blødning, så regner med at jeg bare er panisk, men tror det er normalt å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...