Gå til innhold

HUFF:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei av de samme trådene her inne: Akkurat de samme problema dag ut og dag inn: menssmerter på rygg, slimproppen med og uten blod, vannet som går, fødselen som ikke starter, kanel, bringebærbladkapsler, SEX, STOR mage, masse masse annet tull og vas. Er jeg den eneste som syns at alt stagnerer her inne? Som dere skjønner er jeg så feig at jeg gjemmer meg bak anonymknappen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo nettopp det dette forumet er for,alt dette som folk lurer på i 3.trimester

Finn deg et annet forum å være viss du ikke orker dette;-))

Skrevet

Altså.. Dette er ett forum for slike spørsmål!!! Ha deg en annen plass i stedet da, hvis dette er så ille for deg. Og ja, synes du er feig som signerer med anonym

Skrevet

Enig. Ingen tvang å lese innleggene her. Hvis du lurer på noe helt annet, lag innlegg om det da vel?!

Tror det er mot slutten folk blir litt "hysterisk" opptatt av alt som skal skje/skjer. Og da har vi denne muligheten til å "snakke sammen".

Siste tre ukene er jo alle i permisjon også, og har mulighet til å sitte og lure på disse tingene. Kanskje du kan gå tilbake til 2. tri hvis du har lenge igjen og synes denne praten er for enspora.

Og hvis du IKKE lurer på noe av dette selv om du har kun kort tid igjen, hvorfor er du her inne og leser innleggene da??

Skrevet

Det er jo klart at de samme temaene går igjen. Dette er jo et forum hvor det kommer inn nye gravide til hver dag. Derfor vil de samme temaene komme opp i ulike former hver dag. Hadde dette vært et stabilt forum med en stabil medlemsmasse så hadde det kanskje vært grunn til å klage. Bruk overskriftene på innleggene og les heller de som er av interesse. Lykke til :-)

Skrevet

Enig med alle ovenstående. Unødvendig innlegg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...