forvirret29 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Må ha litt tanker fra andre menn her..... er mor til to gutter på 10 og 11 år, samme far og vært alene, mer eller mindre i 9 år. Er nå gravid med en på 25 som lever sitt ungkarsliv hjemme hos foreldrene sine. Vi har vært "elskere" i 1 og 1/2 år, litt frem og tilbake. For noen mnd siden ble vi sammen, men han gjorde det slutt når jeg ville han skulle treffe de to guttene mine. Han sier han ikke er klar for å bli far, det er derfor han ikke vil være sammen med meg, fordi jeg har barn fra før. Jeg sliter maks! Vet ikke om jeg klarer å ta abort. Han sier han vil stille opp, og det å være alenemor er kun det jeg kjenner til. Men jeg får og dårlig samvittighet over for han.....alle sier jeg skal tenke på hva jeg vil, men jeg elsker han, og derfor naturlig tenke eg masse på at han ikke vil ha denne babyen.......off, noen som kan si noen ord???
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Tja - ikke lett! Men den som er med på leken må ta konsekvensene mener jeg! Greier du å gjennomføre en abort da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå