Gå til innhold

tro det eller ei... biomor inngikk forlik!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hadde vi aldri trodd... men tror hun skjønte at hun ville tape saken, så etter 15 min samtale med advokaten hennes, ville det ha et forlik.. så.. stesønnen min flytter ned den 5 mai!!!!!!!!!!!! dommeren sa 5 mai, slik at han fikk sakt hade til familie og venner.. men nå er det i allefall åver!!!! han kommer hit, og det er godt!! tusen takk for all støtte jeg har fådd her inne, helt fra første gang jeg var her inne, for snart 1 år siden, og til nå. flott å ha flotte mennesker å taste med.. nå kan jeg gå over til min baby, på fulltid :o) vi tastes!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempeflott for dere, og ikke minst for gutten!

Men jeg må si at jeg synes litt synd i den biologiske moren hans også. Det er nok veldig leit for henne at det er blitt som det er blitt, selvom det er hennes egen feil...

Skrevet

Så flott for dere :-) Gratulere så mye.

Kan jeg spørre hvorfor dere fikk den? omsorgen altså?

Skrevet

det er mange grunner, og for de som har fulgt historien, siden jeg kom inn her, vet mye av det.. men det viktigste er at ungen er 12 år gml, har bodd hos oss mesteparten av livet, men ville flytte til mor, da hannes første søsken, ble født, noe som var helt forståelig, og ingen prob for oss... men etter kort tid beg det å gå dårlig.. han trivdes ikke, og hadde ikke et godt forhold til mor, og forhold til stefar var ikke eksisterende... men da han fortalte dette til oss, og mor, at han ville flytte tilbake, nektet hun han å flytte.. og det måtte en rettsak til, for å få henne til å forandr mening.. og da, bare fordi hun forstod, at hun var på tur til å tape...

Skrevet

selfølgelig er det nokk trist for henne... man alt kunne vært unngått, hvis hun hadde hørt på ønsket til barnet... da hadde vi sluppet å gå så langt.. for det var virkelig ikke noe vi ønsket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...