Gå til innhold

God helg ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stikker en liten tur til Budapest i helgen. Det blir nok masse shopping, flott arkitektur, nydelig mat og garantert en utepils og et deilig glass eller to rødvin på en fortausrestaurant i dagene fremover.

Kanskje jeg skulle øve meg på en spabehandling også...?

Uansett planene DINE for helgen så håper jeg DU får en fantastisk flott helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, fantastisk. Har du vært mange ganger i Budapest. Supermannen og jeg tenker oss ut på en liten kjærestetur og har lurt på å dra dit. Vil gjerne litt mer om du har lyst å fortelle etter turen:)

Uansett, ha en nyyyyydelig tur.

Skrevet

Ha en fin tur og husk å legg med gode skor:-) Sån med tanke på pakkingen altså:-)

Selv så skal jeg jobbe i det meldte fine været i helgen. Men imorgen så skal jeg tråkke 8 km runden med trollet. Det blir koselig.

Skrevet

God helg tilbake! Det høres ut om om du har en deilig helg på gang.

Skrevet

Du får kose deg masse, masse, masse!

Og øvelse til den "ordentlige" spa-opplevelsen er deg vel unt. Tror faktisk at det er et must!!!

Ha en flott tur min venn!

Klem klem

Skrevet

Høres nydelig ut med Budapest-tur!

Vi andre får kose oss i gamle-landet!!

God tur!:-)

Skrevet

Jeg digger Budapest!! Prøv spa, billig og bra. Jeg brukte en halv dag på Mandala Day Spa. Tlf. 801 2566 eller www.mandaladayspa.hu. Kan ellers anbefale Asbzint, Café Mokka, Etno og Ristorante Krizia når det gjelder mat og drikke og så operaen hvis du liker slikt. Jeg så en opera og en ballett da jeg var der. Ellers må du selvsagt dra til Gellert-badet. Ha en super tur og god helg til deg også!!

Skrevet

Så digg da!!!

Nyt hvert sekund:-)

Skrevet

Herlig!! Kos deg masse! Det er vel sommertemperaturer der nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...