Gummelillan Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg stikker en liten tur til Budapest i helgen. Det blir nok masse shopping, flott arkitektur, nydelig mat og garantert en utepils og et deilig glass eller to rødvin på en fortausrestaurant i dagene fremover. Kanskje jeg skulle øve meg på en spabehandling også...? Uansett planene DINE for helgen så håper jeg DU får en fantastisk flott helg!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Åh, fantastisk. Har du vært mange ganger i Budapest. Supermannen og jeg tenker oss ut på en liten kjærestetur og har lurt på å dra dit. Vil gjerne litt mer om du har lyst å fortelle etter turen:) Uansett, ha en nyyyyydelig tur.
Ronja65 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ha en fin tur og husk å legg med gode skor:-) Sån med tanke på pakkingen altså:-) Selv så skal jeg jobbe i det meldte fine været i helgen. Men imorgen så skal jeg tråkke 8 km runden med trollet. Det blir koselig.
Maud Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 God helg tilbake! Det høres ut om om du har en deilig helg på gang.
phantomet Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Du får kose deg masse, masse, masse! Og øvelse til den "ordentlige" spa-opplevelsen er deg vel unt. Tror faktisk at det er et must!!! Ha en flott tur min venn! Klem klem
Urtete Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Høres nydelig ut med Budapest-tur! Vi andre får kose oss i gamle-landet!! God tur!:-)
hypersusmor Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Jeg digger Budapest!! Prøv spa, billig og bra. Jeg brukte en halv dag på Mandala Day Spa. Tlf. 801 2566 eller www.mandaladayspa.hu. Kan ellers anbefale Asbzint, Café Mokka, Etno og Ristorante Krizia når det gjelder mat og drikke og så operaen hvis du liker slikt. Jeg så en opera og en ballett da jeg var der. Ellers må du selvsagt dra til Gellert-badet. Ha en super tur og god helg til deg også!!
♥Snulder Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Herlig!! Kos deg masse! Det er vel sommertemperaturer der nå!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå