Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Ser du skriver at du også er gravid.. når har du termin? Gutt eller jente, vet du? Må bli med på Oslo treffet da!! Bor du i Oslo eller? Regner ikke m du bor så laaaangt unna isåfall, he he ;o)
Ane** Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Hei. Joda gravid veitu Termin 22 mai, så ikke lenge igjen... Ja blir med på treff, selv om jeg er litt sånn sjenert. hehe... Får ei jente forresten Når har du termin?
Ane** Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Og bor ikke i oslo nei, bor på vinterbro. Så er ikke mer enn 25 min med bussen unna
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Har ikke termin før 12.august jeg, så er en stund igjen dessverre.. men tiden går fort da m en liten en fra før =) Får en gutt jeg da! Så koselig at du blir m på treffet, de fleste er vel litt sjenerte når det gjelder å treffe mange nye på en gang, he he, så ikke noe å grue seg for, vi er i samme båt ;o)
Ane** Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 hehe, ja blir spennende. Men har ikke mange av dere møtt hverandre før?? Jaja, skal nok overleve August er jo kort til da!!! Sommeren går nok råfort!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2007 Ja sommeren flyr jo alltid, så blir sikkert likedan nå ;o) Før jeg vet ordet av det er jeg 2 barnsmor, he he... Gruer meg litt da... uææ.... gjør du?? Blir sikkert slitsomt i starten.... Jeg har møtt Fisken og Charlotte en gang før bare, på forrige treff var vi bare 3 stk nemlig ;o) Virker ikke som det er flere som har truffet hverandre før.. så alle er sikkert litt "skremte", he he ;o)
Ane** Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Om jeg gruer meg?? MASSE!! hehe.. Men det er fordi jeg tror det er en enorm omstilling... Når man først er "inni det" så går det nok fint... Men kjenner hvor sliten jeg kan bli av snuppa, og da er det klart jeg gruer meg til å ha nattevåk osv i tillegg. Ikke minst tanken på to som er syke på en gang. hehe.. Men tror nok det skal gå helt fint, mer styr, men sikkert mye mere glede! Bra at flere er "skremte". hehe..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2007 He he huff.. det blir sikkert lettere enn vi tror ja, håper det ;o) Er det samme pappa, eller forskjellig pappa? Noen av de som stiller opp? Håper ikke det gjør noe at jeg spør.. Må ikke svare!)
Ane** Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Forskjellige pappaer.. Du da? samme far?? Pappaen til snuppa er verdens beste!! De har hatt god kontakt hele veien, han har henne så mye han har tid til (blir ikke sååååå mye utover det vanlige opplegget på annenhver helg og onsdager, men noe), enkel å sammarbeide med osv... Pappaen til nr to er en litt annen historie, vi bodde sammen ett halvt år bare (flytta sammen når jeg ble gravid), og brått viste det seg at han ikke var helt den jeg trodde. Jeg kom hjem til en som var rusa på kokain når han var alene med mitt og hans barn!!! Så jeg pakka baggen å stakk, og har siden snakka med han en gang på tlf... Tragisk! Men han kan holde seg unna altså, ellers får han holde seg unna stoff! Og det leeeeeenge før han får dukke opp hos meg!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2007 Så bra snuppa har så flink pappa da!! Heldige dere =) Har du vært alene m henne hele tiden? Synd m pappaen til den i magen da, men bra du kom deg unna... Har samme pappa her.. huff, vet ikke om jeg skal si dessverre eller ikke jeg.... hvertfall IKKE planlagt, og dumme dumme meg, he he...
Ane** Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Jah hun har jeg vært alene med hele tiden... Vi bestemte oss for å gå fra hverandre når jeg gikk gravid. Rett og slett fordi vi begge var enige om at det ikke kom til å vare livet ut, pluss at vi gikk å smådiskutert på alt mulig. Så vi bestemte å skille lag før vi blei så uvenner at vi ikke klarte å sammarbeide ol rundt snuppa som kom. Og det er vi begge glade for i dag! Vi klarte å beholde vennskapet, og har alltid feiret nyttår, 17. mai osv sammen, helgeturer sammen alle tre osv... Og ja, takk gud for at jeg kom meg unna han siste. Viste seg på prøver at han rusa seg på det meste... Så jeg sitter igjen og føler meg rett og slett som en IDIOT som ikke "så det"... Må jo ha vært noen "tegn" der.. Men men, den feilen gjorde jeg altså! Synd, ikke minst for ungen sin del. Vokse opp med en sånn far. ÅHHHH!! hehe
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2007 Ja men det viktigste er jo at dere kom dere unna han, selvom det er synd at han ikke kan være en ordentlig pappa liksom... Men dere klarer dere nok utmerket! =) Var nok lurt å skille lag såpass tidlig ja, og SÅ koselig for snuppa at dere er så gode venner og kan finne på ting sammen alle sammen. Det setter hun nok stor pris på ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå