Gå til innhold

kosyK ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her inne?

skal du være med på trilletreffet i sande i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her nå;) Nei jeg kan ikke være med i morgen fordi jeg har babyfri på dagen og skal til hudpleien! Skal tatovere på lipliner, gleder meg! Men skulle gjerne vært med en annen gang. Tenkte å melde meg på trilletreffet på mandag, skal du være med på det?

Skrevet

Er verken avsender eller mottaker av denne tråd, men blander meg likevel: Jeg tenkte meg på trillings til mandag jeg også, pratet med tilla i dag, hun kommer også:)

Skrevet

Så koselig elendig mamma! Lenge siden sist nå:)

Skrevet

Jepp! Skar seg jo forrige onsdag i siste liten.. Og fant ut at tilla reiser snart, så måtte bare få ut fingern nå. Blir bra!

Skrevet

bare å blande seg. vet ikke om jeg rekker på mandag. skal på babysvømming kl 15. må tenke litt på det. men har veldig lyst. kos deg masse masse i morgen :-)

Skrevet

Vet ikke om det blir så kos, men det blir forhåpentligvis pent! Dere får det nok veldig hyggelig ute i det fine været.

Forresten, hvor blir det av Tillab???

Skrevet

ja det har jeg lurt på også? resultatet blir nok berre lekkert...

Skrevet

tilstanden der oppe var lettere kaotisk da jeg pratet med henne tidligere i dag, barn, dyr, pappesker, ting som skulle vært vasket osv..

Skrevet

uff hørtes ikke mye morro ut. du må hilse henne hvis du snakke med henne elendig mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...