Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bæresele eller slynge i Bergen? Vet at de har BabyBjörns seler på Reflex på Nordås men kunne tenkt meg og sett litt på andre alternativ også, som f.eks slynger. Ellers noen gode/dårlige erfaringer med bruk av sele/slynge?
Pianutten Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Dessverre hverken gode eller dårige erfaringer med bæresjal enda... Men jeg ble anbefalt en nettside av ei venninne som er ivrig bruker av bæresjal..tenkte jeg kunne sende over den linken.. Der er nettbutikker også http://www.tettinntil.com/ Lykke til!
Silverpilen Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Vi hadde bebybjørn, og brukte den veldig lite. Fikk så vondt i ryggen av å bruke den. Istedet har vi brukt elastisk Moby sjal, og det var fantastisk forskjell! Tyngden blir veldig anderledes og sitter mer inntil kroppen med sjal enn sele. Sjalet kjøpte vi gjennom internet, fant ingen steder i Bergen som solgte det.
Maibabyventes Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Se på www.lotusbarn.no du, der har de mange ulike bæredingser. Og på tettinntil.com, der er det og en hel del oppskrifter på hvordan du kan sy dine egne.
beibiboom Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 på www.engulknapp.no har jeg kjøpt bæresjal som er veldig hendig... du bare trer det over hodet, ikke noe knytting e.l, og barnet legges oppi. som en kengurulomme;)
Happy_ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 hos alexi.no finner du god informasjon om ulike typer (elastisk sjal, vevd sjal og ringslynge).
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har vært så gal å registrere meg på ebay, g da måtte jeg jo kjøpe noe hehe så nå venter jeg på et moby wrap sjal, total pris som er trukket fra kto er 282 kr så man sparer nesten 200 kr på å handle der
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Ser det er lenge siden du startet tråden, men vil nå likevel bare fortelle at med elstisk bæresjal kan fu bære fra babyen er nyfødt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå