Me myself and I Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hei på deg... Jeg må virkelig si jeg beundrer deg og står i respekt av deg!!! Ser du er ett år yngre enn meg. også har du 3 barn?? en på 7 mnd og et tvillingpar på 2 uker... Det må ha vært veldig tøfft!!!!! Kan du fortelle litt om det? Og om ikke du vil si det til alle her inne, kan du sende det på PM om du vil:) Ble så nyskjerrig.. Klem fra
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 dette kunne jeg bare ikke la vær å legge merke til! hellandussan, skal si jenta har bein i nesen! må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig selv:) tvillingene må jo være premature i tillegg siden den eldste kun er 7 mnd. lykke til ihvertfall:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Skal ikke henge ut henne eller noe, eller gjøre dette til et utrivelig forum der ingen stoler på hverandre, men jeg må bare innrømme at jeg reagerer litt på den her personen. Hun blei medlem 9. april, og det første hun gjør er å dytte opp kjempegamle tråder...så jeg blei automatisk litt skeptisk.
Me myself and I Skrevet 13. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2007 til RIGA, joda, det er greit at du har de tankene, men ha det for deg selv:) god helg til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå