Gå til innhold

VET DERE NÅR OG HVOR UNGEN DERES BLE LAGET?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ihvertfall at tvillingene er hjemmelaget =)

Skrevet

Ja kom igjen når og hvor?

Jeg for min del ...... på julaften-natta....... på benken på badet..... :)

nice......

Skrevet

Ja er ganske sikker siden alle temindatoer, min, legens, og ul stemmer :-)

Skrevet

yepp 20 januar;);)I;)

Skrevet

OK DA!!!

I senga den kvelden sambo kom hjem på overraskelses besøk fra Wien hvor han var i 4 uker - hihi - kunne bare vært da

Skrevet

Vet ikke helt nøyaktig når, men er sikker på hvor iallefall.

Skrevet

Ja, vi vet helt eksakt både dato, sted og klokkeslett fordi babyen vår ble laget via inseminasjon på Stork klinikken i København. Det er litt artig å vite, men egentlig har det ikke så mye praktisk betydning. Bortsett fra at når vi skal på ultralyd så kan jo ikke jordmor forandre særlig mye på termindatoen da det ikke er noen tvil om når barnet ble unnfanget....

Skrevet

Jepp!!!! 3.desember, hjemme i senga mi...

Skrevet

En sen aften etter et tangokurs i november. Vi er bedre til å lage barn enn å danse tango i allefall...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nope...har ikke engang peiling på hvor langt jeg er! (Terminen jeg går etter her er det legen mente etter å ha tatt på magen min) Men jeg vet hvem som er faren, og det er nok!:P

Forrige baby skulle jo bli lagd på ferie i Riga,- fikk oss et sjokk på UL da jeg blei satt tilbake 3 uker...snulla er altså lagd i Oslo i stedet!

Skrevet

Denne gang kjente jeg da jeg ble gravid.Sa til mannen min att nå skjedde det noe =0). Tenkte ikke mer over det før mensen ikke kom. Trodde det var siden jeg hadde født for 7 måneder siden og att tane rød var ustabil men den gang ei=0), jeg hadde rett det var noe =0). Så denne ble til i sengen hjemme. Victoria ble til på hytta tror jeg =0)

Skrevet

Ikke hvilken dato, men mest trolig i Trondheim hos min svigerinne, hehe.

Har faktisk "kontroll" på de tre andre barna mine også;-)

Skrevet

er 100% sikker hvor denne gutten er laget, nemlig på en prøverørsklinikk i trondheim. Faktisk var denne babyen laget ferdig i august i fjor, men ble ikke tatt i bruk før i november.. hehe.. (ble fryst ned i aug, og tatt opp igjen i nov)

Rart å tenke på :)

Skrevet

Jepps:) Jeg er helt sikker...he he! vår lille ble til på spisebordet etter julebordet:) Sorry detaljene, men jeg måtte bare skrive det:)

Skrevet

Er litt redd for at den ble til i baksete på bilen..Men til mitt forsvar så var det en laaaaang biltur;)

Skrevet

Jepp, i Paris i romjulen :-)

Skrevet

jepp :)

14 november når min kjære var hjemme fra jobb fordi han var syk......hehe....var ikke sååå syk..... :P

Skrevet

Enten var det hjemme i sengen mellom koffertene da vi pakket til Lansarote turen, eller så var det mellom koffertene på sengen rett etter at vi kom til Lansarote. Det vil si 25 eller 26 januar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...