Gå til innhold

Tips til menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at bryllup er en kvinnejobb... Samboeren min bidrar i hvert fall ikke så mye. Har dere tips til hva han kan bidra med? Og hva han kan gjøre for å bidra litt ekstra på selve dagen? Jeg har en sang, som handler om kjærlighet, som jeg synes er så fin. En fin overraskelse hadde vært om han hadde tatt seg bryet med å prøve å ordne en vokalist, som kunne synge den. Kanskje i forbindelse med talen, hvis han ikke er noe særlig taler??? Kom med tips, så kan vi vise herrene våre, slik at de kanskje får noen tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette fikk min mann "lov" til å fikse-

-finne klær til seg selv

- sjekke priser og leverandører til telt, samt arr møte med dem

- Ta kontakt med cateringselskap

- Finne dj som kunne spille under festen

- Leie PA anlegg til vielsen(utendørs)

- Skrive brevet vi la ved invitasjonene (en grov skisse for dagen, m/ info for gjestene

Han var i det store og det hele veldig flink og det skulle vel egentlig bare mangle. Det var jo han som fridde:)

Skrevet

Hmmm... Føler ikke at det er så mye jobb som skal gjøres egentlig. Finne pynt og sånn er jo bare gøy, og jeg forventer ikke at han skal engasjere seg i valg av servietter og blomster... Her er det jeg som har bestilt kirke og lokaler, men han som skal designe invitasjoner og lage nettside for bryllupet. Meny og sånt velger vi selvsagt sammen. Ellers har jeg tenkt å la han sjekke litt rundt musikk til festen. Resten tror jeg nesten vi bare må ordne sammen. Antrekket hans vil jeg være med å velge også:-) Jeg er nok litt kontrollfreak, så foretrekker å ha et ord med i laget på alt, bortsett fra hans tale da - den skal bli en overraskelse. Ja også skal han ordne bryllupsreisen da - den skal bli en overraskelse til meg, dersom han klarer å holde seg da:-)

Skrevet

Min kjære fikk i oppdrag å finn bil/skyss til oss og så fikk han bestemme bryllupskake (selv om jeg fant en annen jeg heller ville ha, men han var da enig i at den var penere, da)

Dessuten måtte han levere ut innbydelsene til kameratene sine. (Alle har fått innbydelsene levert personlig)

Han var også med å kikket på lokalene og "godkjente" dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...