mammamaiken Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Lille tulla har til nå (3 uker i dag) sovet 3 timer hele døgnet mellom hvert måltid, og det har ikke vært de store problemene å få henne til å sovne. Men nå vil hun ikke sove igjen etter 3-måltidet. har lite lys og ingen snakk. hun sovner under amminga, men våkner så fort jeg legger henne i senga. så det er lite søvn halvveis i natta. What to do????
Kaosmamma' n Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hvis hun er mett og tørr, la henne ligge i sengen sin, evt. gi en smukk til trøst. Jo, flere ganger hun blir tatt opp, jo våknere kan hun bli.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Tja, dette er kanskje ikke det svaret du ønsker, men her i huset måtte jeg gjøre følgende: Etter amminga la jeg henne på fanget, slik at hun lå med hodet sitt på knærne og hadde føttene mot magen min. Jeg bysset henne i søvn m beina og lot henne ligge og sove der. Slik kunne hun sove i flere timer. Litt slitsomt for mor, men det ble i allefall søvn ut av det. Synes for øvrig ikke noe om å la så små ligge alene i senga si og bare bare trøste de fra sengekanten dersom de gråter. De vil ha nærhet og det synes jeg de bør få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå