Gå til innhold

kynnere, vondt i ryggen og kvalm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet med vondt i ryggen, magen og til en kraftig kynner på nattmårran i dag. Har hatt vondt i ryggen, som kommer og går hele dagen. (Ikke bekkenvondt slik jeg har ellers..) Vært kvalm av og på, kynnere, og føler meg rett og slett i elendig form. Var på kontroll på tirsdag og da var alt bra. Er det flere som har dager som er slik?? Trodde ikke det skulle bli slik i og med at jeg har hatt to greie svangerskap tidligere. Kjenner meg utslitt og har enda 11 uker igjen. Gleder meg til bebisen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halluu "Jegventernr.3"

Venter nr. 3 jeg også og har vært litt uvel med skikkelig ryggsmerter selv i dag, kynnerne synes jeg har dabbet litt av de siste dagene, men magevondt har jeg heldigvis ikke..

Men håper ikke junior velger å komme i natt eller i morgen, men drøyern ut denne siste uka.. Kjekt om han her får sin egen fødselsdag og ikke samme som sin mor og storebror.. hihi, men en skal jo aldri si aldri - kjekt for sambo iallefall å huske når vi da har bursdag..

Skrevet

Litt misunnelig på alle dere fødeklare... Det vil jeg også være..

Guttene mine har bursdag med bare 3 dagers mellomrom, synes det var flott de første årene, men akk så mye det bli nå som de er større. To barneselskaper og familieselskap i løpet av ei uka. Det er moro og da.. Den nye blir født i andre halvåret, gleder meg svært over å få en sommerbebis.

Du må ha lykke til da uannsett når det måtte bli!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...