Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på dere som har dilla på noe.. når kom dillaen.,. jeg har ingenting jeg MÅÅÅ ha... er 17+2 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen diller jeg heller...Har ikke følelsen av at jeg kommer til å få noen heller. er 13 uker på vei!

Skrevet

Jeg hadde dilla på mørke knekkebrød med smør på et par dager før jeg tok test, og jeg testa 5+1. Etter det har "dillaen" endret seg mye, er noe nytt nesten hver uke hehe :)

Skrevet

Har ingen nå og hadde ingen sist heller... bare generelt snopen, men prøver å være flink - med varierende hell :)

Skrevet

d kan være noe du må ha bare at du ikke tenker over det, det kan være noe du spiser til vanlig. Jeg MÅ ha melkeprodukter..... :)

Skrevet

jeg skjønner liksom ikke den dilla greien (sikkert ikke noe man ordentlig forstår før man får d) men syns d e så rart at noen bare MÅÅÅ ha noe uansett hva som må til.. er så fjernt for meg..lurer på om jeg får oppleve d.. håper d i så fall blir noe som er mulig å skaffe til de fleste døgnets tider .. som tja... forhåpentligvis ikke er så døøø-usunt.. stakkars lille barn hi hi

Skrevet

jeg må ha yoghurt og salt potetgull...åsså må jeg ha kiwi og plommer og appelsiner... prøver å spise potetgullet bare i helgene da, men d blir gjerne både fredag å lørdag(avogtil søndag=)=)=):D

Det endrer seg gjerne etter noen uker..

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har vel egentlig heller ikke hatt spesielt dilla på noe, spiser vanlig mat og liker de samme tingene som jeg gjorde før. En periode drakk jeg ganske mye melk, men tror ikke det var dilla/pica. Appelsiner har vært veldig godt en stund også, men heller ikke det har vært noen dille. Ikke sånn Må Ha Det liksom. Men det som er litt rart er at med en gang jeg ble gravid så mener visst alle at jeg har dilla på alt jeg spiser. Hvis jeg har med banan på jobben 2 dager på rad så har jeg dilla på banan, hvis jeg kjøper en pose med kiwi så har jeg dilla på kiwi. Man får jo lyst på ting når man ikke er gravid også, eller? har jeg lyst til å spørre noen ganger. Folk har veldig mange meninger og råd når man er gravid og deler dem ut enten man er interessert eller ei....

Skrevet

jeg er i uke 26, og liker de samme tingene som før.

ikke noe må-ha på meg heller.

kjedelig gravid med andre ord;)

Skrevet

Jeg har ikke dille, er 23 uker nå. Hadde ikke dille med førstemann heller, så du trenger ikke å få det:)

Skrevet

Jeg har kjempedilla på ISBITER!! Det går unna noen kg isbiter om dagen. Fikk denne dillaen ca. i uke 18 denne gangen.

Har hatt samme dillaen i de tre andre svangerskapene. Pussig, for en liten tid etter fødselen klarer jeg ikke tygge isbiter, det blir altfor kaaaaldt. Brrrrrr.

Men nå nyter jeg det, for det er skikkelig godt!! Har heldigvis sånn kjøleskap som lager isbiter, og knuser dem litt...mmmmm

Samboer holder på å bli gaaal. He he he. Knas knas knas.

:)

Skrevet

hi hi hi... en latter i stuen her nå.. jeg skulle fåt dilla på isbiter, gulrøtter eller knekkebrød og dratt på besøk til svigermor.. hun HATER sånne lyder fordi hun er så sensitiv for slike lyder pga tidligere jobb med morselyder.. ha ha...sååå coolt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...