Gå til innhold

Mammaklær, når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å bruke mammaklær? Jeg er 15+0 i dag, og buksene mine har allerede strammet litt noen uker, i begynnelsen av denne uka følte jeg at jeg skulle kveles når jeg tok på meg en av mine "vanlige" bukser, så jeghar nesten bare brukt joggebukser og lignende. Var i dag å kjøpte meg ei mammabukse, men synes nesten det er litt flaut siden det er så tidlig. Eller er det ikke for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer den er det vel greit? Jeg har brukt strikk i knappene osv lenge nå, fordi mammabuksene er for store og alt annet er for smått.

Jeg er i uke 21, og den siste uka har magen poppa ut:) Så nå er det vel snart på tide...

Skrevet

Jeg begynte å bruke mammaklær rundt uke 13, så uke 15 er vel normalt tenker jeg.

Det viktigste er jo at du kan ha klær som føles komfortable og ikke strammer.

Gravidbuksene mine ser ganske normale ut, ihvertfall med en litt lang topp over.

Det tok en stund før folk rundt meg kunne se at det var mammatøy jeg gikk med, men nå er magen så stor at det hadde ikke gått an å skjule det om jeg ville engang =)

Skrevet

Ojoj. Jeg er i uke 13 og vurderer mammbukser. Får ikke på meg noe uten åpen smekk og knapp. Kjempe tidlig og flaut men pytt. Sånn er det bare!

Skrevet

i uke 16 var jeg så lei av å gå med strikk i knapphullet at jeg kjøpte mammabukser. Likte veldig godt de jeg kjøpte meg i dag på P.O.P.... :)

Skrevet

Ja mammabuksene passer, og er SÅ mye mer behagelig enn vanlige bukser. Ser jo mer gravid ut også da, så det er litt morsomt ;) Blei litt lei av å bare bruke joggebukser, følte meg veldi slaskete som BARE brukte det så i dag sprang jeg på H&M etter jobb.

Skrevet

Jeg er i uke 26 nå og har ikke en eneste mamma-bukse......men nå måååååååå jeg ha det......hehe!

Buksene mine har passet frem til nå egentlig,fordi de er såpass lave i litvet,men nå begynner det og bli ubehagelig når jeg sitter med olabukse,så er vel på tide og kjøpe mammabukse=)

Magen vokser jo i rakettfart!!!!!!!!!!

Skrevet

Er i slutten av uke 16 og har såvidt begynt med mammabukser nå de siste dagene. Noen av de vanlige buksene mine passer, andre er ubehagelige å ha på og lager røde merker i huden på magen. Hadde en tendens til å bruke ganske ettersittende bukser før jeg ble gravid, så det var ikke mye å gå på. Gravidbuksene er egentlig fortsatt litt for store, men det er mye mer behagelig å gå med dem og dessuten synes jeg det er litt gøy å ENDELIG kunne ta dem på! Har ikke fått så mye mage, en liten bule bare, men det er ubehagelig å ha noe som sitter for tett på, så derfor er gravidbuksene bedre.

Skrevet

kjøpte i uke 12 jeg :)

Skrevet

Jeg er 14+3 og har prøvd mammabukser. Er foreløpig midt mellom to størrelser, så jeg får holde ut i mine vanlige bukser litt til, men en øverste knappen må være åpen :) Jeg er litt ukomfortabel med å se så kjempegravid ut allerede nå. Trodde liksom det kom senere. Samtidig føler jeg meg flott, faktisk!!! :D

Skrevet

jeg begynte med mammabukser i uke 14. veldig behagelig : )

med vanlige gensere og topper fungerer fremdeles greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...