Gå til innhold

Amming i arbeidstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart begynne å jobbe igjen. Grøss og gru! Vel, ikke det at jeg mistrives på jobben, men jeg liker så godt å gå hjemme her med snuppa. Har tenkt til å fortsette å amme og kommer til å søke ammepermisjon (jobber i kommunen og har rett til inntil 2 timer med lønn). Er det noen som har erfaringer? Fikk dere ta ut tiden når på dagen dere ønsket? Fikk dere dele opp tiden osv. La arb.giver til rette for dere eller ble ting vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har erfaringer??

Skrevet

Jeg hadde 2 timer hver dag til rådighet pga amming. Fikk bestemme selv hvordan jeg ønsket å ha det så jeg kom en halv time senere og gikk hjem 1 1/2 time før.

Jeg ammet rett før jeg dro på jobb, han fikk mm på flaske mens jeg var på jobb. Pumpet meg alltid med en gang jeg kom hjem fra jobb slik at han hadde mm til dagen etter.

Skrevet

jeg benytter meg av ammefri... jeg har gjort det sånn at mannen min kommer ned ned tulla ved forste amming, så har jeg brukt å gå hjem en time før... fungerer veldig greit egentlig. jeg jobber på sykehjem, og prøvde derfor å legge det på tidspunkter der det ikke var så mye å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...