Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med vesle klorepupp-barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ikke så bra nei!

I dag klorte hun seg fast i kinnet mitt, og prøvde å dra seg opp i stående stilling. Det var jo herlig. I går tok hun et solid tak i underleppa mi og dro den 3 meter ut (sånn ca.) Hun klorer i alt hun kommer over, så nå har jeg skrevet det opp på listen over ting jeg skal ta opp med HS på tirsdag.

Prøvde å holde et fast grep om henne når jeg ammet, men det gikk skikkelig dårlig:-/ Hun vred seg og nektet å spise før jeg slapp.

Det var nesten himmelsk da hun "bare" klorte og kløp i puppen, nå borer de små fingrene seg inn i hals, ansikt og armer.

Håper virkelig HS har noen råd. Sier jeg nei, ler hun bare og synes det er kjempegøy. Tar jeg hånden vekk, er hun der igjen et halvt sekund etterpå. Og hun gir ikke opp den første timen i allefall. Gir jeg henne noe annet å klype i, slipper hun det og fortsetter på meg. Og holder jeg henne fast, vrir hun seg og hyler;-)

Men takk for at du spør, hehe:-D

Skrevet

Huff...Må jo le litt også, synes jeg ser dere:) Synd det ikke funket, det funker som fjell her. Har du prøvd å ta på henne votter? Eller boksehansker kanskje? Når snuppa her klorer, får jeg jo nesten sår, de små neglene er jo ganske skarpe selv om de er aldri så nyklipte... Hva med å bruke ammegenser, så puppen ikke er tilgjengelig? Så kan hun klore i genseren i stedet?

Skrevet

Ooo, du er jo et oppkom av gode ideer:-D

Hun finner nok puppen inni genseren, men votter var et utrolig godt forslag! Nesten så jeg gleder meg til å prøve i morgen:-)

Har du et lite tips til hvordan jeg kan få henne til å slutte med kloringen og klypingen på resten av meg? Kan ikke ha på votter hele dagen, selv om det frister akkurat nå:-)

Og ja, de neglene er superskarpe, uansett hvor korte de er... Fikk sår i ansiktet etter dagens økt:-(

Skrevet

Njei, tror ikke jeg har flere ideer nå. Har du noen ideer til hvordan få vesla mi til å slutte å sparke meg midt nedi.... når vi ammer i sengen? Har ikke alltid teppe tilgjengelig, og hun sparker så det gjør vondt både her og der... Og så sparker hun med ballerinatærne sine, så blir nesten blå på lårene.. Grumpf!!

Skrevet

Hahaha, nei, men si fra når du finner det ut:-D

Pleier å legge henne på skrå om du forstår, sånn at beina går på skrått ut fra min kropp. Da bare "øner" hun seg nærmere og nærmere, og til slutt er hun der og sparker igjen. Og så er det bare å legge henne på skrå på nytt.

Vi er bestemte begge to, men nå tror jeg at har møtt min overmann.

Skrevet

Hm, da er det visst ikke bare min baby det er noe galt med;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...