Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 I dag rullet gutten min ned fra sofaen og rett i steingulvet, landet på rygg. Han er 5 mnd og jeg er alltid hysterisk på å passe på han når han er i sofa og på stellebordet, samboer har fått høre alle skrekk historier fra meg så jeg kunne stole på at han ikke løper vekk i to sek for å hente noe. Men hva skjer, jo jeg snur meg et øyenblikk og dunk der lå han...... er rett og slett det verst som har skjedd meg, kunne gitt en arm for å ta det tilbake. Ringte legen og gråt og gråt, men de forsikret meg at de tåler litt og siden han var i fin almenn tilstand osv, gikk det bra. Jeg har det bildet og dunk lyden i hodet, går som en film om og om igjen, helt grusomt, den moren jeg er..... trengte å snakke litt ut om det, får gåsehud bare jeg tenker på det.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Huff! Skjønner deg kjempegodt, Jeg er også sånn. Men jeg har hørt om mange slike episoder, hvor barna har det helt fint! De tåler nok mer enn vi tror mange ganger
rødhette* Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Skjønner godt du er lei deg - men gutten din har det nok fint han. Og han vil ikke huske noe av dette senere. Trøst deg med at du er ikke den første som har gjort det, og blir langt fra den siste. Klem
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Huff stakkars deg.. Men det var jo ikke meningen! Han har nok glemt det allerede.. Det er jo sånt som kan skje, men nå skjer det sikkert ikke igjen..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Du er ingen dårlig mor om lillegutt detter i gulvet.Selvfølgelig er det noen alle ønsker å unngå,men jeg tror det skjer oftere enn man aner.Mange snur seg vekk,bare et lite øyeblikk og da skjer det,selv om en er veldig obs på at en alltid skal holde øynene på babyen.Tror helt sikkert at du tar godt vare på babyen din og at du er en god mor.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Vil bare gi deg en klem. Hadde lovet meg selv at det skulle ikke skje her heller, men sist lørdag lå vi i senga og kosa, guttungen, jeg og støresøster. Snudde ryggen til i 2 sek og skulle snyte søster og bang så lå han på gulvet med et smell. O g han lå midt i senga. Går såå fort.Er grusomt. Jeg gråt også masse. Men han er helt seg selv, så er nok som legen sier. De tåler en støyt. Kan ikke trøste deg så mye mere enn med å si, det der kan skje den beste. Jeg hadde vondt hele resten av den dagen og bebreidet meg selv veldig. Men du skal de du har det bedre i morgen når du ser minsten er som han skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå