Gå til innhold

kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen min har vert stram og steinhard i hele dag! gir seg aldri! er det normalt at det er sånn? ubehagelig! er forresten 30 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært plaget med mye kynnere og synes magen kan være stram og rar overlengre perioder selv om kynnerne har gitt seg. Jeg ringte Ullevål og snakket med verdens søteste jordmor som sa at jeg mest sannsynlig må skru ned tempoet litt. Merker at det hjelper, de dagene jeg er stresset er de dagene jeg har stram mage.

Skrevet

hmm, jeg har det mest på jobb! men i dag har det vart hele dagen, og jeg har vert på farten hele dagen også.. bør jeg ikke jobbe lenger da?

Skrevet

Samme med meg, får det mest på jobb. Vil igrunnen helst slippe å bli sykemeldt men har bestilt meg time hos legen til uka så jeg er sikker på at jeg ikke gjør noe som kan framskyve fødselen. Kan være lurt for deg å snakke med legen din, tror ikke det er bra med for mye kynnere.

Skrevet

skal til jordmor på tirsdag, så jeg skal si det til henne. har ikke lyst å sykemelde meg jeg heller. men hvis det må til så må det til....vil jo ha babyen inne i magen til ca termin!

Skrevet

Du skal være litt obs når du har så mye kynnere! Jeg ville tatt en tlf til føden for å høre! Iallefall når de er ubehagelige! Noe kynnere er normalt, men ikke så mye!

Jeg er 32+1 og har vært EKSTREMT plaget med kynnere som ikke har gitt seg. Har hatt de i hele kveld, og hvis de ikke gir seg nå må jeg ringe føden.

Ring føden en tur for å høre du!

Skrevet

Helt enig. Ser med gru på å skulle gå hjemme, tror jeg ville komme til å kjede meg ihjel. Så da kan man kanskje prøve med en deltidssykemelding så man ikke mister helt kontakt med verden:) Frustrerende å føle seg i god form men med kynnere som begrenser det meste.

Skrevet

oi! jeg tror jeg legger meg ned litt, for å se om det kanskje hjelper... hvis ikke får jeg vel kanskje ta en telefon da.

det er akkuratt det, tror det vil bli kjempe gørr å vere sykemeldt så tidlig.. men alt for at babyen har det fint!

Skrevet

Jeg har så mye kynnere, at jeg fikk beskjed om at enten så er du sykmeldt, eller så blir du innlagt på sykehuset og får riedempende evnt. bricanyl midler for å hindre at du får prematur.

Da var i grunn ikke valget så veldig vanskelig!

Skrevet

hjelp! jeg har hatt ganske mye i det siste, så kanskje jeg bør roe ned tempoet litt!.. vil selvfølgelig ikke få prematurbaby!

Skrevet

DA bør du kanskje ta det litt med ro ja! Sier ikke dette for å skremme deg altså! Men det er dette jeg har fått beskjed om. Hvis kynnerene kommer regelmessig bør du ringe føden og høre. Kan hende du er som meg og har en urolig livmor (noe som overhodet ikke er farlig for barnet)

Men snakk iallefall med din jordmor\lege om det.

Skrevet

Jeg er også sykmeldt pga for mye kynnere. Eneste som hjelper er å ta det me ro, sier legen. Kjedelig, men sånn erd et - vil jo helst ikke at babyen skal komme nå, seks uker før tida! Så da får jeg heller kjede meg litt.

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og sliter veldig med kynnere på kvelden. Føler at jeg nesten ikke kan bevege meg før magen blir steinhard. Gå tur klarer jeg ikke lenger:(

På dagen når jeg er på jobb, så merker jeg ingenting.

Jeg har tenkt å ta det opp med JM i neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...