Gå til innhold

Fosterbevegelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen svare meg på når man skal kjenne bevegelser hver eneste dag?? Jeg er 26+3, og synes jeg stort sett kjenner bevelgelser hver dag, og ganske mye også. Men de to siste dagene har jeg nesten ikke kjent noenting...Er litt bekymret, og liker det absolutt ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kontakt legen eller jordmoren din.......

Viss du har kjent liv hver dag til nå så ville jeg sjekket det....

eller prøvn å drikk saft kald ,på styrten...elller hopp på gulvet noen min å så legg deg ned, kjenn etter om du kjenner liv da....

men er du veldig bekymret så ring din jordmor, hun er der for deg..

lykke til

Gjest Ut på tur
Skrevet

Er det ikke etter uke 25 vi skal kjenne liv hver dag? Er det ikke da vi skal begynne å føre logg?? (Jeg kom nettop inn i uke 23 og kjenner først jevnlig nå) Jeg hadde tatt et kjapp telefon til sykehuset og hørt. De sier jo at vi ikke skal vente når vi når et vist tidspunkt. Bedre å ringe en gang for mye ...

Skrevet

Jordmor har sagt og skrevet uke 28, og jeg mener jeg har lest det flere andre steder ogsaa. Men jeg har ogsaa foelt liv daglig i maanedsvis (er naa i uke 27). Hadde en periode med mindre aktivitet og ble nervoes, men saa var det tilbake for fullt. Jordmor sa spesifikt uke 28 men er du bekymret er det lov aa ringe foeden, de tar deg sikkert inn til en sjekk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...