Gå til innhold

Når slutte med bag i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok dere ut bagen i vogna og brukte kun sportsdelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda jeg. Min er 6 mnd nå og satser liksom på å bruke bagen fram til sommeren kanskje. syns det er litt vemodig å pakke den vekk jeg ...

Skrevet

Da vi hadde behov for en mindre sportsvogn i bil (bagvogna tok all plassen). Bare her hjemme: da det ikke var bikkjekaldt, og ikke trengte så lun vogn lenger. Og da hun ble nysgjerrig våken baby i stedet for sovebaby. Har nettopp lagt bort bagen på den store vognen, men har vel ikke brukt den på en stund. Så begynte med sportsvogn da hun var 3mnd, og sluttet med bagvogn da hun var 5mnd ca.

Skrevet

Jeg har den i dersom han skal sove. Men har faktisk tatt den ut noen ganger i det siste når vi er på turer hvor han ikke skal sove. For da kan sitte. Sitter så fint der og koser seg og titter så. Så baggen blir vel snart borte for godt tenker jeg.

Skrevet

tok ut baggen da han var rundt 5 mnd synes jeg å huske.... da var han blitt for lang...

Skrevet

Når hun ble for lang til bagen, var vel rundt 7 mnd tror jeg. I tillegg ville hun ikke ligge lenger, skulle sitte og se hva som skjedde. Ble mye enklere å pakke sammen vogna til bilen også .

Skrevet

Jeg bruker enda bagen til vogna.Håpet at jeg skulle få bruke den i et år,men ser nå at det ikke går.Gutten min er veldig stor,men kommer til å bruke den helt til han blir for stor.Jeg har emaljunga duo egde og det var den største bagen vi fant,så jeg håpet jo på å bruke den lenge,men,men kan jo ikke la gutten ligge med bøyde ben heller da.Nå er han 4.5 mnd

Skrevet

jenta mi er mnd og vi bruker bagen enda. har teutonia presitge duovogn. skal nok bruke den i hvertfall en mnd til. hender hun våkner og vil sitte i vognen og da støttet jeg henne opp med dynen i ryggen. går så fint atte.

Skrevet

Vi har ikke brukt bag denne gangen. Bare voksipose. Fungerer like greit her. Sist tok jeg ut bagen da han var 4 mnd pga at han ville sitteligge, ellers ville han ikke være i vogna.. Brukte ikke voksipose da..

Skrevet

Vi bruker faktisk baggen ennå vi og Mathias blir 10 mnd nå den 21.

Bruker den på turer hvor han skal sove underveis, på turer han ikke skal sove setter vi i sportsvogn delen (sjeldent).

er så glad i baggen, han ligger så lunt å godt oppi der, meeen må nok byttes ut snart for det er kun ca 1 cm ledig plass oppi der ;)

Skrevet

byttet da han var 5 mndr, ville ikke ligge lenger og bagen ble for trang og kort.

Skrevet

Vi bruker den enda, snuppa er 8 mnd, men bruker sportsvogn innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...