Gå til innhold

ARRRGH!!!! STÅ PUPP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pupp som har stå vorte hele tiden nesten. Det gjør skikkelig vont. Bare på høyre side. Føler at jeg må knipe hardt tilbake men blir så sabla sår når jeg gjør det.

Ellers så har jeg vært på første time med modningsakupunktur i dag. Har også fått et punkt på øret som jeg kan trykke på så mye jeg orker for å stimulere livmoren. Har masse kynnere så håper det virker :-). Ja begynte også på bringebærkapsler i dag.

Ja det var den puppen da - Noen flere som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ståpupper her også, og så klør det så grusomt. Jeg har ikke opplevd dette i tidligere svangerskap. Jeg kjøpte ny bh i går for å se om det ble bedre. Håper det går over snart, jeg har fortsatt 8 uker igjen...

Lykke til med modningsakupunktur, det har jeg også tenkt å prøve når det nærmer seg. ps, hvor sitter det punktet på øret?

Skrevet

Jeg har også ståpupper. Sambo kaller brystvortene for bringebær. Store og harde. Haha!! Veldig morsomt.. Fy søren det gjør vondt! Nå om dagen er de mere som bjørnebær, brystvortene har blitt mørkere. Å guri vi har det fælt. Må bare le jeg.. :D Litt morsomt å se hvordan kroppen forandrer seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...