ClarySage Skrevet 21. juni 2007 #26 Skrevet 21. juni 2007 Fortsett å skrive alle dere som har vært gjennom det :-) Dette er veldig spennende å lese om, nemlig kikka litt etter kjennetegn i det siste! Selv håper jeg å teste positivt om ei ukes tid -derfor liker jeg dere skriver om ømme bryster og oppblåst mage, for det kjenner jeg meg igjen i. Skal nå sies at jeg er supersensitiv overfor alt som kan tolkes den veien da....! ;-p
Lena 74 Skrevet 21. juni 2007 #27 Skrevet 21. juni 2007 Vondt i puppene og menssmerter i ca 3 uker!! Burde tatt hintet da, men hadde gitt opp håpet om at det skulle bli noen flere barn for lenge siden. En venninne jeg har mensen med helt likt nevnte noe om at hun hadde hatt den, og det var da 2 uker siden.. Etter positiv test har jeg vært konstant kvalm!!! Men er nå 10 uker, og det gir seg vel snart )
ikea Skrevet 24. juni 2007 #28 Skrevet 24. juni 2007 jeg tror jeg var mest øm på sidene..trodde d var for jeg hadde tatt meg ut på staver...men jeg tror d må vere litt vondere enn vanlie ømme bryster viss du har d av og til...
Håpefull mamma Skrevet 26. juni 2007 #29 Skrevet 26. juni 2007 jeg er i dag i uke 15-1. dvs at jeg er i uke 15 dag 1. står de 6-4 er personen i uke 6, dag 4.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #30 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde eggløsning forrige uke, og allerede nå er jeg kvalm, svimmel, trøtt, tisser mye, stikking i magen, løs mage... Skal se om TR kommer snart.. Hvis ikke tar jeg en test
2.runner.up Skrevet 3. oktober 2007 #31 Skrevet 3. oktober 2007 jeg begynte å tisse mer med en gang + at jeg fikk annerledes utflod! blir fort sint ( som et lemen i følge min samboer :-) ) , murring i underlivet. Ømme pupper, men bare på sidene. Større blodårer på puppene og smp "kviser" på brystvoretn. Oppblåst, masse luft i magen. Våkner i 5 tiden og må spise og tisse..og får ik sove igjen! Sitter i tillegg å leser til sykdomslære eksamen, og d er ik noe koselig å lese om alle diagnosene osv. særlig ifht. barn. Men er evig optimist! Lykke til alle sammen! jeg er ca 5+3 idag!
mamma sin kompis Skrevet 16. oktober 2007 #32 Skrevet 16. oktober 2007 Du beskriver meg du, LORA hehe!! hadde positiv test idag jeg Gleder meg til å få det bekreftet med ul senere i uka pga må gå på fragmin
Golly Skrevet 18. oktober 2007 #33 Skrevet 18. oktober 2007 Merket egentlig ikke så mye, men hadde mine anelser. Så da testen var positiv kom ikke det som noe sjokk.. Først noen uker senere kom kvalmen, så nå er jeg i alle fall sikker!! Gled dere...
cille35 Skrevet 18. oktober 2007 #34 Skrevet 18. oktober 2007 Veeldig øm i brystene, som du skriver, først på sidene. Deretter kom luft i magen - hjelpes... og "stikkinger" nederst i magen. En uke etter eggløsning ble jeg supertrøtt og sovnet stadig. Testet positivt i går, 5 uker "på veien"
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #35 Skrevet 2. november 2007 testet meg få dager etter mens dagen og positivt var det:) var til tildlig ultralyd, da oppdaget vi to små der inne:) jeg er nå 11+1, jeg merket symptomene tildlig, da hadde jeg så vonde pupper at jeg ikke kunne ligge på magen, hadde gått og smågulpa i et par uker og etter det er det bare blitt verre med kvalmen og oppkast! stadig irriterende do besøk, hodepine og plutselig så kan jeg sitte der å grine av de dummeste ting(tåler ikke tilsnakk av noen sort. hehe..) og visse påstår at jeg er blitt hissigere!! hmmm.... men midt oppi det hele så beholder jeg motet og vet at det virkelig er verdt det for å få oppfylt drømmen om barn, og nå attpåtil to:) mvh mortiltosnart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå