Gå til innhold

Hvordan merket dere at dere var gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på om jeg er det..Hva var deres første tegn?Er hele puppen øm liksom?Jeg er bare øm på sidene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei anonym :-)

Jeg er også usikker. Prøver en ny test i morgen. Jeg kjenner ingenting til ømme pupper, men er forferdelig oppbåst!! Har antydninger til stikninger i underlivet, men er redd for at det bare kommer av "stram" mage. Kjenner du noe til det? Hvis jeg er gravid, så er jeg i 5 uke, og du?

Skrevet

Hei:)

Ømme pupper var det første tegnet jeg merket. Usikker på om hele puppen var øm eller bare sidene, men tror kanskje jeg var mest øm på yttersiden av puppen liksom.. Er nå 7+1 og har egentlig ikke andre symptomer enn at puppene er blitt større (topp topp:)) og at jeg er svært trøtt for tiden.

Lykke til:)

Skrevet

Ømme brystvorter kom veeeeldig tidlig, ellers svimmel, uvel, småkvalm... Kjempe trøtt fra ettermiddagen og hele kvelden, våkner kjempe tidlig på morgenen, da er jeg opplagt... hehe

Skrevet

Jeg ble oppblåst, tissetrengt og sulten. Senere ble puppene så ømme at jeg ikke kunne ligge på magen om natta..

Skrevet

jeg merket absolutt ingenting..men når det er sagt da,så er jeg ekstrem sløv..det slo meg når mensen ikke dukket opp etter 15-16 dager,tenkte at kanskje jeg kan ta en test,kjøpte testen,men glemte å ta den..jess..en smule distre ja..men fant den under masse klær uka etter på..og tissa på pinnen...og jammen...der var jeg ca 9 uker gravid..jaja..så 1.trimesteret gikk ganske fort...nå er jeg i uke 21,og vært på 2ul,alt bra hitill,ingen blødninger eller smerter,ingen kvalme,hodepine eller andre svangerskaps relaterte ting...bare ekstremt hormonell...stakkar samboer..og ja...tisser som en gal på natten..kan ikke huske når jeg sov en hel natt..men det er verd det,skal på ul på mandag,siden knøttet var så urolig forje gang..håper de får sett ordentlig på han nå...og ja,det blir en liten gutt,som skal hete robin alexsander,gleder meg;) lykke til alle sammen,og god helg;)

Skrevet

hei alle dere her inne...

nå lurer jeg fælt på om jeg skal ha baby??? hadde sex dagen etter eggløsningsslim...pleier å få vondt i puppene (niplene) etter eggløsning, men nå er de mye mere ømme...de kjennes støle ut på sidene..spes om morgenen... masse lufft i magen, men det pleier jeg også å ha før mensen..hva tror dere?

Skrevet

Jeg merket det allerede etter en uke. Vann i kroppen, puppene var større enn vanlig og veeldig ømme. vondt i anklene, og det føltest ut som om jeg skulle ha mensen..rett og slett litt uvel.

Skrevet

Veldig ømme pupper, kanskje mest på sidene ja!? Også trøtt, sovna på sofa flere kvelder foran tv. Da måtte jeg ta test. var vel 5 uker på vei da. Ømme pupper fikk jeg kanskje 10 dager før jeg venta mensen (som sefølgelig ikke kom!)

Skrevet

Magefølelsen sa meg at jeg kunne være gravid..ble nå veldig mistenkelig etter forsinket mens(11dager).testen viste positiv :)

hadde ømme pupper,måtte på do hele tiden og måtte sove på dagen

Skrevet

merka d , når jeg åpnet kjøleskapet å kunne lukte absoulutt alt som var der inne...

• 2 uker senere...
Skrevet

ingen mage følelse på det jeg ivertfall.grein og grein i en mnd uten å fatte hvorfor jeg var så sentimental.gikk til legen, hun anbefalte meg en psykolog. helt til jeg tellte dager og vips de to testene hedde jeg aldri trodd var positive for å si det sånn.

Skrevet

Jeg er gravid for tredje gang nå. Begynner på uke 33 i morgen. Jeg har merket at jeg har blitt gravid alle tre gangene kort og godt at jeg ikke har fått mensen. Jeg pleier å ha temmelig regelmessige sykluser, og når det har gått noen dager over har mistanken meldt seg. Dessuten så har jeg alle tre gangene visst at jeg har hatt samleie ved eggløsningstidspunktet. Jeg har aldri merket noe til kvalme e.l. før jeg har visst at jeg har vært gravid i to uker. Jeg har kjøpt test med en gang mistanken har meldt seg, så jeg har fått vite det veldig tidlig hver gang.

Skrevet

Det første jeg merka (uten at jeg skjønnte hvorfor) var at allt smakte rart. Skylte på allt fra vannet til glassene. Puppene var veldig ømme og jeg hadde menssmerter hele tiden

Skrevet

Hei! har nettopp testet positivt:-) og er nå i 5 uke. Kjenner det på ømme bryster, og noe stikkninger i magen. Har også hatt noen små infall av svimmelhet. Litt murring i magen, føler meg ellers som vanlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kvalm og trøtt. Og dette merket jeg fra dag 1...

Skrevet

Jeg bare visste det jeg.. begge svangerskapene, visste det var jente første gangen, og visste det var gutt andre gangen.

jeg visste det før mensen burde kommet, kroppen er rar innimellom gitt :)

så ble jo puppene ømme, fryktelig ømme, så kom bekkeløsningen... 4uker på vei og kraftig bekkenløsning.. blæh..

• 2 uker senere...
Skrevet

Mensen går etter klokka, så da jeg gikk over tiden skjønte jeg at det var noe etter bare en dag - har ømme pupper (mest på sidene), er esktremt oppblåst i magen, hadde mens-smerter de første dagene, er konstant tørst og veeeldig trøtt. Kunne gjerne sovet døgnet rundt omtrent....håper det gir seg litt etterhvert, ellers blir det noen laange måneder. Men det er jo verdt det, da - når man vet hva som venter! :-) 5 + 5 i dag! :-))

Skrevet

vel for det første var mensen forsinka med en og en halv uke, jeg har hatt dritømme brystvorter siden noen dager før jeg skulle hatt mensen. de er så vonde at jeg ikke kan ta på de i det hele tatt, det gjør skikkelig vondt.hatt småkvalme i bølger, men ikke sånn heftig mye. i tillegg har jeg måttet gå mer på do enn før... har vært sikker på at jeg var gravid fra ikm, og testa 3 ganger, men positiv test kom ikke før i går, da jeg var 5+3...

Skrevet

Hadde de samme symptomene som da jeg skulle ha mensen, ømme pupper, oppblåst, mensensmerter nederst i magen. Men gikk tre dager over mens dagen- aldri sen, og jeg måtte på do annen hvert sek. Så tok en test utpå ettermiddagen- positiv:)

Skrevet

jeg hadde en mage følelse og mensen var til slutt 14-15 dager forsinka, ømme bryster, oppblåst å en del luft=P

Skrevet

Puppene mine ble plutselig veldig store! Kjente ikke noe ømhet eller kvalme, de ble bare store :D

Skrevet

Første graviditet for meg og har ikke noe særlig peiling. Er nå inne i 4 svangerskapsuke. Har vært veldig trøtt alle de siste ukene. Tok to tester rett etter at mens skulle kommet og begge bekreftet at jeg var gravid. Siste uken har jeg hatt "stikkinger" nederst i magen på høyre side samt bak i korsryggen også på høyre side primært. Blir veldig fort sliten i korsryggen og det er litt ubehagelig å sitte. Er også de 3 siste dagene litt små kvalm inni mellom men har ikke kastet opp ennå. Brystene er veldig ømme og som mange av de andre sier så er det på en måte på sidene. Føler meg også oppblåst. Hva betyr det når dere sier 2-4 og 1-6 ? Har sett mange skriver det. Trodde det var at man f.eks meg var i 6 uke av svangerskapet mens det er fosterets 4 uke, men det stemmer ikke med de som skriver 1-6 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...