Blåbærlyng Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hjelper det å bevege seg mens man har rier, for å få fortgang i sakene? Eller er det bedre å slappe av?
Gjest Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Dersom du tror det er skikkelige rier så er det greit å gå litt, det hjelper på, hos mange dabber riene av når en setter eller legger seg ned (ligg evt på siden om du må legge deg ned, det er bedre enn å ligge på ryggen eller å sitte). Men, å gå for mye kan også gjøre deg sliten og stjele viktige krefter du trenger mot slutten av fødselen, så ikke trask på i mange timer vis det ikke blir gode rier av det, da sliter du deg bare ut.
kfitjar Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Har du begynt med rier???? Jeg tror kanskje noe er i gang her også, og vi har jo begge termin idag! Tenk om det virkelige skulle skje noe snart?
Blåbærlyng Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Ja, hadde noen rier i natt. Begynte med murring, men så tok det seg opp og gjorde rett og slett vondt, så jeg føler meg rimelig sikker på at d var rier. Neste gang det kommer skal jeg opp og gå i steden for å ligge i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå