Gå til innhold

Dere som skal ha i juni..ang vogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vogn har dere kjøpt?Er så usikker, vil jo ha en med stor bag til vinteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt en simo bag vogn,,så nå leiter jg etter sportsdel til den:)

Skrevet

Emmaljunga Duo Combi Edge....den har gode lufting under madrassen og på skjermen.....+ den har stor bag :)

Gleder meg til og bruke den ja :) !!

Skrevet

Jeg har termin 4.juli, men tillater meg å svare på innlegget ditt likevel...

Da vi skulle velge vogn så var vi også litt opptatt av bag'en i begynnelsen... Det vi ikke tenkte på, som vi fikk tips om i flere barnevognbutikker, er at et barn på 6mnd vil begynne å sitte oppe og se litt før de sovner, derfor er det ikke så gunstig å bruke bag når de begynner å bli så store. I tillegg er det få bag'er som er så store at de rommer et barn på 6mnd og oppover + en vinterpose.

Det var et par tips som vi plukket med oss på veien :)

Vi har forøvrig vært og hentet vår vogn idag, en Emmaljunga Cerox. Tror nok at vi kommer til å bli kjempefornøyd!!

Lykke til i vognjungelen!!

Skrevet

brio kombi.

den passet perfekt for oss for jeg er liten og manneb er lang og det var så grei håndtakløsning

så følte jeg den var akkurat passe slik at jeg ikke "druknet" bak den =)

Skrevet

Har en Qunny Freestyle og har kjøpt dreamybag til den. Bagen er ikke så kjempestor, men min erfaring er at jeg uansett bytter til sportsvognsdelen når babyen er ca 5-6 mnd fordi de har nektet å ligge i bagen mer etter det når de har vært våken (hylskriker og prøver å ta tak i kantene for å dra seg opp å se, like greit med sportsvogn som man kan sette på lav sittestilling). Sportsvogndelen egner seg veldig bra til soving den også altså :-) Mine har sovet i sportsvogn til de ble 2,5 år, er jo bare å ha en god pose i og et trekk over så isolerer det godt det.

Skrevet

har simo kombivogn:) synest bagen er skikkelig stor og romslig- de vi kjøpte den av hadde fått plass til gutten sin oppi baggen helt til han et år gammel, men blir vel til å gå over til "sportsdelen" i løpet av vinteren av samme grunn som alva og de i vogn butikken sa:)

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo...stor og god vogn...Men en bør ha plass i bilen til den:) Krever litt plass.... Men er fornøyd med vogna..har prøvd den med sittedel til min gutt som blir 3 i juni:)Bare for å få prøve den ;)

Skrevet

Vi har gått for Teutonia S3 med softbag. Så går vi over til sportsdelen med enten voksipose eller annen vinterpose når lillesnupp vil sitte litt mer opp. Er veldig fornøyde med vårt valg! :)

Vil forresten bare tipse om tilbud på denne vogna i Sverige nå - på Babyproffsen på Nordbysenteret. Tror det var rundt 6300 SEK for '07-modell inkl. stelleveske og diverse trekk. Vi kjøpte stelleveske '07-modell for 599 SEK, er rundt 520 NOK. Her i Oslo koster '06-modell 799,-, så det er litt penger spart, dersom man vil ta seg en tur.

Skrevet

...og stelleveske '06-modell var på tilbud til 419 SEK = 365 NOK. Som koster 799,- her i Oslo. (Og 600,- på lilleprinsen.no)

Skrevet

vi har kjøpt en Mutsy urban rider. en venninnen av meg har denne og den er veldig stilig og hun er veldig fornøyd med den. har faktisk ikke hørt om noen andre som har den....er en typisk byvogn.

Skrevet

Vi har kjøpt en simo dou sportsvogn. Den har veldig stor fin bag! Jeg ble anbefalt av venner og familie å kjøpe duo ikke kombi vogn da kombivognene har mindre bag. Ville også ha stor bag til vinteren. Ulempen med duo vogn er at bagen sitter litt mer fast på vognen så det er litt mer tungvint å ta den av. Men siden vi bor i hus er ikke det noe problem for oss. Den har også rygg i bagen som man kan sette opp hvis babyen vil sitte når den blir litt eldre.

Lykke til m vognkjøp!

Skrevet

Basson Roma, hadde en slik en for 4 år siden også, (sønnen min er født 23. juni) baggen var stor og romslig så den brukte vi til utpå våren en gang, og sportsvogn delen var i bruk et drøy år til. Angrer på at jeg byttet den ut med en quinny freestyle, men veninna mi ville så gjerne kjøpe vognen min, og jeg hadde lyst på en trehjuling, har angret bittert på den avgjørelsen.

Men denne gangen skal jeg ha vår Basson lenge :D

Skrevet

Har fått tak i en brukt Basson Roma bagvogn. God størrelse på bagen. Er også 4-trinns ryggdel i bagen, så når klompen vil opp og se er det bare til å ta opp ryggen.

Grunnen til at jeg kjøpte bagvogn er mest fordi jeg er redd for å bli lei av vognen, og så vil jeg heller investere litt mer i sportsvogn, som blir brukt betraktelig mye lenger.

Skrevet

Har kjøpt quinny freestyle. Babyen kommer ikke til å ligge i bagen lengre enn 6 månder allikevel, så da synes jeg ikke det gjorde noe at bagen ikke var den største på markedet.. ;)

Skrevet

Vi har kjøpt simo kombivogn. Hadde det til de to første også (men nå var den moden for utskifting), kjempefornøyd! Den er stabil, og godt fjæret og for meg som går mye på forskjellig underlag hver dag er det viktig. Er også veldig fornøyd med kombivogn, for da kan baggen lett løftes ut og tas med inn. Sportsvogndelen og understellet står igjen i garasjen. Når ungen vokser ut av bagen sover den med pose i sportsvognen og det holder i massevis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...