Gå til innhold

Mini skla sove hos mormor... men ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha melk på flaske lenger.. bare vann på flakse..Når jeg gir,,, kanskje pappan må gi???

Han spiser Grøt til frokost og kvelds og middag/frukt og drikker vann til,men jeg pleier å amme han før han skal sove i tilleg.,, Han spiser fulle porsjoner grøt .

Han drikker vann av kopp og elsker det.

Hvis ikke de får i han mm når han skal sove over der,vil han ta skade av det?

Det er snakk om 2 melke måltider,,,

morran og kvelden.. han er nattavvent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta mme eller mm i grøten istedet for vann,Det gjorde jeg når lillegutt ikke ville ha melk en dag.Da får han i seg det han ska ha.Så kan han jo drikke masse vann til grøten utenom?

Skrevet

Hehe, sånn var det her også. Jeg avvente før besøk hos mormoren, skrev bruksanvisning på vesla, hva hun pleide å gjøre, hvordan gi flaska osv, men hun streiket fullstendig på flaska. Men spiste grøt villig, og drakk bittelitt vann til kvelds. Sov rundt likevel, så da var det nok greit. Samme morgenen etter. Det var ei fornøyd tuppe som kom hjem til puppen utpå ettermiddagen...

Så lenge han tar vann bra, tror jeg nok det går bra. Hadde jo vært bedre om han tok flaske med melk, men... Tror ikke han tar skade av det.

Skrevet

Grøten har jo mme i seg... hm... det går sikkert bra da får vi håpe..

jeg har pumpa ut MASSE melk som er fryseren,så jeg håper han vil ha det etterhvert altså!!!

Skrevet

Takk begge to;)

Det kan jo hende han vil ha når noen andre gir??

Her var det jeg som prøvde å gi på morran.. trodde han var sulten,men nei da.. flakse skulle han ikke ha.. Men var blid og fornøyd og spiste grøt 1 time etter..hm.. Kanskje puppingen er mest for kosen sin skyld???

Skrevet

Vil han kanskje ha melk fra kopp da? Sikkert ikke lett å få i han så mye da men. Ellers kan man jo prøve velling på flaske, siden han liker grøt...Da blir det den kjente smaken, men litt tynnere.

Skrevet

Ja han drikker av tute kopp..

Det er ikke fulle melke måltider det er snakk om.. men morra kosen før grøten og rett etter full porsjon med grøt på kvelden....får sende med han både kopp og flaske;)

Skrevet

Kanskje velling blir for tykk for tutekoppen, men prøv med vanlig kopp kanskje? Noen drikker jo bedre av det enn tutekopp faktisk. Litt mer søl bare ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...