Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Er du her? Ser at du er fra Melhus. Hvor på Melhus bor du? Jeg bor på Kvammen. Vi har gutter som er nesten jevngamle også. Min er født i juni. Kanskje litt vel nysgjerrig jeg nå...?
TORO-husmor Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Er her nå :-) Bor litt nord for sentrum, altså ikke så fryktelig langt ifra Kvammen. Er 75-årgang som deg. Er født og oppvokst på Melhus og har gått på Høyeggen skole for en lenge, lenge siden. Gikk vi i samme klasse da eller er du innflytter?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 dette er gøy, hilsen nysgjerrigpersara... tenk om dere egntlig er bestevenninner.... :-)
TORO-husmor Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Spennende... Lurer svært på hvem hun er. Kanskje noen jeg kjenner til og med? :-)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg er innflytter, så jeg har ikke gått på den skolen. Vi har bodd snart seks år på Melhus nå. Først tre år i leid sokkel på Løvset, og nå snart tre år i eget hus på Kvammen. Det som skulle være ett eller to år, er altså snart blitt til seks år! Så vi tilhører samme skolekrets da. Hvis vi blir boende her, treffes vi vel på foreldremøte om 5-6 år! Jeg skriver privat post til deg, hvis jeg finner ut hvordan man gjør det.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Nå vet jeg hvordan man sender melding. Jeg skal gjøre det senere, for jeg har ikke tid nå. Skal på 37-årsdag, og vi har skaffet barnevakt og greier! GLEDER meg! (Ja, se der fikk jeg meddelt det også!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå