Gå til innhold

Det med full bh dekning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om d sier at det er full bh dekning så regner de ikke med småtassene under 3 år!

Det er det so er problemet,det er altfor få mini-putt plasser.. Her i Moss feks er det full dekning,men mange mini putter står alikevell uten plass.. Og politikerne skryter av full dekning???

IKKE Bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kjempebra tolkning av begrepet full barnehagedekning... Sånn er det nok overalt; her var det ca 50 av 70 søkere over 3 som fikk plass, men bare litt over halvparten av de under 3 (ca 270 søkere). Her skrytes det ikke mye for tiden, men jobbes visstnok med å lage midlertidige plasser. Lurer på kvaliteten på de plassene forresten...

Skrevet

Ja det er det som ofte er problemet. Det er ikke særlig gunstig å ha mini putter sammen med 5 åringer mener jeg da.. det trenger jo helt forskjellige ting....

Skrevet

Der er jeg litt uenig faktisk. Eldste jenta her går i 0-6 års avdeling. Og det funker kjempe fint. De små lærer så mye av de største, og ikke minst lærer de store så utrolig bra og inkludere, ta hensyn og vare på de mindre. Men det skal nevnes at de deler inn i aldersgrupper også på tvers av avdelingene, 4 i alt. Så gjør de ting hver for seg mere tilpasset alderstrinnet. Knøttene 0-2, smurfene 3-4 og Bamsene 5-6 åringene. Funker kjempe fint.

Skrevet

Ja,men da er det jo et eget oppleg alikevell.. det jeg mener er at å puppe mini'er inn sammen med store fordi det ikke er plass noe annet sted ikke er bra;=)

Skrevet

Men gjøres det da? Plassers små barn i rene 3-6 års avdelinger? Har jeg aldri hørt om, i så fall er det hårreisende. Må jo ha noen jevngammle og leke med også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...