snart2barn:) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Er det noen som har erfaringe med dette? Vi har ei jente på fire år som vi vil skal være med.. Men da jeg bestilte time i dag, mente hun jeg snakket med at hun ikke ville ha noe utbytte av det.. Tenkte å røve allikevel da men.. Tar med en dukke/bok og litt kjeks så går det veø forhåpentligvis...
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg har også hørt dette med at man helst ikke skal ta med barn på ultralyd, og jeg forstår det til en viss grad når det er snakk om den ordinære ultralyden. Der kan det jo faktisk skje at de oppdager alvorlige misdannelser og det kan være lite heldig for en 4 åring å oppleve foreldrenes første reaksjoner på akkurat dette. Men jeg regner med at du nå har vært på en ordinære og at alt er normalt med barnet ditt. 3D ul er såvidt jeg forstår bare fordi det er koselig og gøy å få se på barnet sitt og få så fine bilder med seg hjem. Og akkurat det tror jeg en 4 åring kan ha glede av. Selvsagt må man jo forklare ordentlig for barnet hva man skal og slikt så de forstår mest mulig. Jeg overhørte en samtale mellom en far og en liten jente på cirka 3 år da jeg satt på venterommet på Majorstuklinikken en gang. Faren forklarte den lille jenta at de skulle se på babyen på en TV skjerm. Han skal være inni magen, kommer ikke ut i dag sa pappaen og det syntes jeg var lurt sagt av ham. Synes du selv skal vurdere hva slags utbytte du tror at ditt barn har av dette jeg og ta henne med hvis du ønsker det. Hun kan vel i uansett ikke ta skade av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå